چاپ خبــر
رئیس خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان:

ارتقای احساس امنیت ماحصل همکاری نیروی انتظامی و اصحاب رسانه است

رئیس خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان گفت: ارتقا احساس امنیت در جامعه ماحصل همکاری مشترک نیروی انتظامی و اصحاب رسانه است.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، منصور گلناری در مراسم تجلیل از خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار که از سوی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شده بود، اظهار کرد: افزایش احساس امنیت در جامعه از جمله موفقیت‌های بزرگی است که ماحصل تلاش مشترک میان کارکنان نیروی انتظامی و اصحاب رسانه است.

وی با تاکید بر نقش بی‌بدیل فی‌مابین نیروی انتظامی و اصحاب قلم و رسانه در سال‌های اخیر، گفت: ارتقا احساس امنیت و کاهش جرایم ناشی از تاثیر همکاری مشترک و تعامل سازنده مطلوب و مثبتی است که میان معاونت اجتماعی و اصحاب رسانه برقرار شده است.

رئیس خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان تصریح کرد: این امر مهم و مبارک، اتفاقی حاصل نشده است و نتیجه کارها و تلاش‌های فرهنگی در همکاری مشترک و تعامل با خبرنگاران است.

گلناری با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب پیرامون بحث حوزه سلامت و درمان مبنی بر اینکه مسئولان باید تلاش کنند که بیمار جز رنج درد رنجی دیگر را متحمل نشود، یادآور شد: شغل و حرفه خبرنگاری جز مشاغل سخت و طاقت‌فرسا است، لذا انتظار ما از مسئولان و متولیان امر آن است که به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که افرادی چون خبرنگاران که با شوق سختی کار خبر را به جان خریدند، به جز رنج کار خبر، رنجی دیگر تحمل نکنند.

وی عنوان کرد: امروز خبرنگاران ما از لحاظ شغلی، مالی و صنفی در ناامنی کامل قرار دارند و این امر شایسته این قشر نیست.

رئیس خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان در پایان با اشاره‌ به حال و هوای این روزهای استان اصفهان و فضای عطرآگین استان به پاس ورود شهدای غواص، گفت: وظیفه همه اصحاب رسانه به عنوان یک کار حرفه‌ای، اخلاقی و انسانی حضور در صحنه و انعکاس اخبار این استقبال باشکوه به بهترین نحو ممکن است؛ چرا که دست شهدای غواص بسته شد تا آنکه امروز دست خبرنگاران برای نوشتن حق باز باشد.

منبع: فارس

Go to TOP