چاپ خبــر
اسفنانی در نطق میان دستور مجلس خبر داد؛

امتناع استاندار اصفهان از انجام دستور وزیر کشور در معرفی فرماندار فریدونشهر

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس نسبت به اداره غیرقانونی فرمانداری فریدونشهر توسط سرپرست به مدت 16 ماه تذکر داد و امتناع استاندار اصفهان از انجام دستورات وزیر کشور در این رابطه را جای تأمل دانست.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور امروز مجلس، به وزیر کشور در رابطه با اداره غیرقانونی فرمانداری فریدونشهر توسط سرپرست به مدت 16 ماه تذکر داد.

محمدعلی اسفنانی گفت:‌ مطابق قانون، سرپرست در فرمانداری نمی‌تواند بیش از سه ماه تصرف کند و تصرفات سرپرست در 13 ماه دیگر، تصرف غیرقانونی در اموال دولتی است. وی امتناع و استنکاف استاندار اصفهان و همکاران وی از انجام دستورات وزیر کشور در معرفی فرماندار فریدونشهر را جای تأمل دانست.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به این که استانداری‌ها با برگزاری آزمون و مصاحبه و اعلام قبولی، ایجاد امید نموده‌اند، از محمدرضا نوبخت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، خواست نسبت به تسریع فرایند استخدام قبول شدگان آزمون استخدامی استانداری‌ها اقدام کند.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت، وزیر کشاورزی را مخاطب قرار داده و ضمن بیان این که به تذکرات کتبی و حضوری سال گذشته در رابطه با وضعیت نامطلوب مهمترین محصول منطقه یعنی سیب زمینی توجهی نشد، با اشاره به قیمت پایین محصولات کشاورزی کنونی این منطقه بیان کرد: امسال در حالی که هنوز فصل برداشت سیب زمینی فرا نرسیده است مراقب باشید حاصل زحمات کشاورزان با بی توجهی شما و سایر مسئولین از بین نرود.

اسفنانی به وزیر آموزش و پرورش نیز در رابطه با استخدام مربیان پیش دبستانی تذکر داد و تصریح کرد: نحوه آزمون و استخدام شما موجب محرومیت همیشگی مربیان پیش دبستانی  از استخدام می‌شود و حقوق از دست رفته ایشان قابل اعاده نیست.

  1. برادر خوب ما اقای اسفنانی این نظر بنده است و شاید نظر دیگر دوستان چیز دیگری باشد که نظرشان برایمان محترم است. فکر میکنم کمی دیر عمل شد ودر کل دوستانه وبدون غرض خدمتتان
    عرض کنم روزهای اول انتخابتان عجولانه فرمانداری تحمیل شد که شیرا زه ی شهر را از هم گسست و اسرار ایشان در برکناری نیروهای بومی و حمایت جنابعالی از ایشان که حتی حاضر به جایگزینی نیروهای فعال بومی دیگر نیز نگردید جای بسی تا مل دارد . متا سفانه جناحی برخورد کردن به مسایل مدیریتی در یک محیط کوچک عواقبی بدی در بر دارد و از ان بدتر جایگزینی مدیران بی تجربه و نا اشنا به محیط . از فرمایشات و تاکیدات امام (ر-ه) و رهبری عزیز به انتخاب مدیران مجرب و دلسوز می باشد . حال به تصور بعضی از مخاطبین اینکه عرایض بنده صرفا برانگیختن حس ناسیونالیستی یا قوم گرایی خاص میباشد در حالی که اگر به سالهای دهه هفتاد و نیمه هشتاد برگردیم نیروها ی بومی از هر قوم در دستگا ها و ارگانهای مدیریتی . ارامشی به منطقه بخشیده بودند مثال زدنی که ارزومندیم با اتحاد و دوستی بین اقوام به همان روزهای خوش برگردیم و این امر همت . پشتکار و قاطعیت شما را میطلبد . عزیزان همانطور که میدانید پست سرپرستی وظایف محدودی دارد که قطعنا اگر برادر عزیز اقای یسلیانی حکم فرمانداری داشته بود اختیارات ایشان در اداره ی شهر صد چندان میبود. با توجه به سوابق درخشان ایشان در مدیریت شورای شهر و دیگر امور که امیدواریم استانداری نیز به این امر واقف گردد و حکم ایشان را به زودی ابلاغ نماید . با تشکر و ارزوی موفقیت شما …

  2. ازبیانات نماینده محترم وتذکر به وزیران کشور،آموزش وپرورش،کشاورزی ونوبخت معاون رییس جمهوربه دلیل اداره غیر قانونی فرمانداری شهرستان فریدونشهر دراین مدت طولانی وعدم اقدام قانونی استانداری اصفهان کمال تشکرراداشته وانتظار داریم درصورت عدم پاسخ گویی اقدام به استیضاح نمایند.باتشکر ازپونه زار وانعکاس نظرات مردم محروم فریدونشهر

    • نمی دونم تشکر کرد نتون را کجای دلم بذارم . مرد حسابی وظیفه ای که هیچ کدام به تحقق نرسیده چه تشکری دارد . هنوز هیچ اقدامی نشده متشکری . اگر کاری اجام میشد چه کار میکردی . همین کم توقعی شما ست که … . .

  3. ناشناس گفت:

    جناب اسفنانی .شما زمانی که باید فرماندار خوب و شایسته برای شهرمان انتخاب میکردید احساسی عمل کرده و رفتید از بین اینهمه تحصیل کرده و نیروهای خوب بومی فردی بنام سلیمی که حتی یک روز سابقه مدیرت نداشت اوردید گذاشتید فرماندار.بهترین نیروی.بومی منطقه ما و شهر ما جایی دیگر فرماندار است و بهترین خدمات را میدهد.شما نتونستید ایشان را نگه دارید .حالا دیگه نمیخاد به وزیر کشور تذکر بدهید.یه تذکری به خودتون بدین

    • اونی که میگی اینجا اینقدر بی مسوولیتی دراورد وفقط نگاش به مافوق بود زمینای آموزشی در زمان ایشان ببینید حالاچه کاربری دارند.پ* متاسفانه ملاک عمل ایشان بود.اسفنانی کارت درسته

  4. م.ح گفت:

    */خداوکیلی یه نگاه به شهرستان بندازید/شهرست_________________ان/

  5. آقای اسفنانی نماینده محترم فریدن بزرگ، آقایان مسئول: فرماندار، بخشدار، اعضای شورای اسلامی فریدونشهر این شهر آزاده که تا همین چند ماه قبل جزو امن ترین شهرها به حساب می آمد و به قولی یونسکو روی آن حساب باز کرده بود به دلیل بی درایتی ماها چه که به سرش نیامد!؟ چرا !؟ جُرم این مردم چیست که باید تاوان ندانم کاری شماها را بپردازند؟برادران به خود بیایید و از جناحی عمل کردن و تفرقه بپرهیزید که آفت شهروندان این خطه شده! مگر نه این است که رهبرفرزانه انقلاب دائم ما را به وحدت می خواند؟ پس کو گوش شنوا؟..تر به خدا خ…….بکشید.

  6. *
    انتخاب فرماندار در این ایام کم باقیمانده تا انتخابات تبعات بدی برای شهرستان دارد ! زیرا همه خوب می دانیم که اولویت مردم نیستند !!
    *

  7. صالحی گفت:

    بایدیک اقدامی دررابطه بااستاندارانجام داد.خیلی داره جولان میده.چقدربی قانون

    • مثلا چکار میخوای بکنی ؟ شما نماینده داری و ایشان باید از حیثیت و حق شهرستان دفاع کنه . میگن تا بچه گریه نکنه که مادر شیر بش نمده . کمی منطقی فکر کن و از صاحبش یعنی همونائی که شعار من چه کنم و چه کار کنم وقتی نماینده شدم را مطالبه کنید .

Go to TOP