چاپ خبــر

مهلت اعتراض به حذف یارانه تا چهارشنبه

معاون رفاهی وزارت کار و رفاه اجتماعی گفت: افرادی که یارانه‌شان حذف شده و نسبت به این موضوع اعتراض دارند، می‌توانند تا روز چهارشنبه به سامانه yaraneh10.ir مراجعه و از علت حذف خود مطلع شوند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از راه دانا، دکتر احمد میدری در حاشیه همایش نقد و بررسی احکام سالمندان در برنامه ششم در جمع خبرنگاران افزود: افرادی که یارانه آنها حذف شده و اعتراض کردهاند، می توانند تا روز چهارشنبه هفته جاری به سامانهyaraneh10.ir مراجعه و علت حذف و پاسخ خود را دریافت کنند.
به گزارش مهر وی گفت: پس از ثبت اعتراض یا یارانه آنها عودت داده می شود و یا اینکه برای همیشه حذف خواهند شد، در صورت عودت، یارانه مرداد ماه آنها پیش از یارانه شهریور به حسابشان واریز می شود.

میدری با اشاره به اینکه افرادی نیز که امشب یارانه مرداد خود را دریافت نکرده و حذف شوند، می‌توانند از سه شنبه هفته آینده به این سامانه مراجعه کنند، تصریح کرد: با مراجعه به این سایت اگر لازم باشد تعهدات لازم را می دهند و پاسخ خود را در مورد بازگشت و یا حذف دریافت می کنند.
معاون رفاهی وزارت کار و رفاه اجتماعی در مورد تعداد اعتراض‌کنندگان نیز تاکید کرد: تعداد اعتراض‌کنندگان تا حالا کم بوده و میزان آن در ماه های مختلف متفاوت بوده است و تاکنون با دقت بسیار و با سرعت کم به اعتراضات رسیدگی کردیم تا حق کسی ضایع نشود، اما از این پس با سرعت بیشتری به این کار ادامه می دهیم.

میدری در خصوص کارت اشتغال ایرانیان خارج از کشور نیز اظهار کرد: ایرانیان مقیم خارج از کشور که معترض به حذف یارانه خود بودند، آنها نیز می توانند به سامانه مراجعه و نسبت به دریافت کارت اشتغال در خارج از کشور اقدام نمایند و بر اساس قانون ایرانیان مقیم خارج که در کشورهای دیگر کارگری می کنند، می توانند یارانه دریافت کنند و این افراد نه تنها یارانه شان قطع نمی شود بلکه تسهیلاتی را نیز دریافت خواهند کرد.

وی در پایان گفت: یارانه افرادی که حذف شده بود و اعتراض داشتند پس از بررسی و در صورت تأیید امشب به حسابشان واریز می شود.

Go to TOP