چاپ خبــر

نوجوان 18 ساله قهرمان راجرز کاپ شد/ غوغای هموطن فدرر در تورنتو!

ستاره نوظهور دنیای تنیس زنان با پیروزی برابر سیمونا هالپ قهرمان تنیس راجرز کاپ در کانادا شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، بلیندا بنچیچ 18 ساله و سوییسی با پیروزی در فینال تورنتو، بزرگ‌ترین عنوان قهرمانی دوران ورزشی‌اش را کسب کرد.

بنچیچ که در مسیر قهرمانی‌اش بزرگانی چون کرولاین وزنیاکی، آنا ایوانوویچ و سرینا ویلیامز شماره یک جهان را شکست داده بود، پس از برتری برابر بخت دوم کسب عنوان از رومانی گفت: «حتی اگر بازنده این بازی می شدم، تجربه فوق العاده‌ای برای من بود و از همه متشکرم. فکر نمی کنم هنوز برای صحبت کردن خوب باشم اما اول از همه می خواهم به سیمونا برای داشتن یک هفته فوق العاده تبریک بگویم. به پدرم، مادرم و تیمم تبریک می گویم و همچنین به مربی بدنسازم، امروز به یک فرم بدنی خوب نیاز داشتم. از ملانی مولیتور – مربی‌ام – یک تشکر بزرگ می کنم. از جمعیت حاضر نیز تشکر می کنم. این هفته و در هر بازی بی نظیر بودید. این یک تورنمنت خاص برای من بوده و هرگز آن را فراموش نخواهم کرد. نمی توانم تا سال دیگر و آمدن به اینجا صبر کنم.»

سیمونا هالپ نیز پس از این شکست گفت: «متاسفم که نتوانستم این بازی را به پایان برسانم، به سختی و تا آنجایی که می توانستم جنگیدم. از همه هواداران بابت حمایتشان تشکر می کنم.»

لازم به ذکر است، راجر فدرر اسطوره سوییسی دنیای تنیس و ماریا شاراپووا روسی از غایبین بزرگ این تورنمنت بودند.

Go to TOP