چاپ خبــر
  1. منصفانه گفت:

    بعضی از دیگر اقوام هم همین قدر ظرفیت دارن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ما سریال زیاد دیدیم از رشتی ها و مازنی ها و آذری ها و مشهدی ها و
    حتی اصفهانی ها ………..اصفهانیها.که در رسانه ملی پخش شده و حتی باهشون شوخی هم شده اما ظرفیت داشتن
    مثلا یادتون میاد یه سریال بود پخش شد و نیمه کاره رها شد//////البته دیگه نذاشتن پخش بشه به زور آجر و سنگ و شوردول و کبریت و شخصیتهای سیاسی و…………………
    یه وضعی …………….
    الان هم وقتی ینگه ی دنیا نسبت به پخش فیلم محمد رسول الله جبهه گرفتن و به کارگردان فیلم فحاشی و افترا بستن یاد فرهنگ و حقوق بشری افتادم که غرب ازش دم میزنه و تشابه اون غربیها با این بعضی ها همه در یک چیز است و اون عدم واقع بینی و نداشتن ظرفیت پذیرفتن دیگران و حقوق دیگران که ناشی از خود خواهی و خود شیفتگی میباشد

  2. ناشناس گفت:

    آفرین بر مردم باظرفیت آبادان .نشون دادن که با جنبه هستن همنطور که مردم مازندران با سریال پایتخت اینو ثابت کردند. نه تجمعی کردن نه شعاری دادن نه… ای کاش همه از این مردم با فرهنگ یاد میگرفتند.

  3. باید گفت وقتی آگاهی وتعقل برجامعه ای حاکم باشد همین است این توان وظرفیت معرفتی این اقوام ازجمله آبادانی های قهرمان ومازنی های صبوراست وسایر اقوام هم همینطور باید باشند .ایران مهد تمدن بشراست وقوم من وقوم اون ندارد .بیاییم عاقلانه عمل کنیم ودیگران راهم به عقل وتدبیر دعوت نماییم.

  4. صادق گفت:

    سلام، دوستان! از فحوای کلامتان پیداست دلتان از جای دیگری پر است!! بله ما نه کسی را تحقیر و تمسخر می کنیم و نه تحقیر کسی را می پذیریم!! روحیه ما اینگونه است و به آن هم می بالیم و مفتخریم ! چون اگر اینگونه نبودیم ما هم حالا هر کداممون یه جای دنیا به اسیری و بردگی رفته بودیم!! خوب به نقشه جغرافیای طبیعی و اعتقادی ایران نگاه کنید ببینید که ایران از کدام ناحیه همیشه به غارت می رفت و چرا ؟؟ شمایی که دم از ظرفیت و تعقل و فرهنگ می زنید چرا بعضی از شما ها با یک سفر برون مرزی که می روید ببخشید! * ودینتان را هم عوض می کنید؟؟ تا حالا چند نفر را تابع تعقل و تفکر و فرهنگ خودتان کردید؟ با یک نظر دین دل دین خود را می بازید و از فرهنگ و تعقل حرف می زنید؟ ؟؟

  5. ناشناس گفت:

    آره دیدیم چطوری با یک سفر تهران فرهنگ ها عوض نمیشه!!!!!!!دیدیم چطوری میرن و چطوری میان!!!!!!!!جلف ترین لباس هابا پرچم آمریکا را دیدیم که کی با یک سفر تهران وارد منطقه میکنه!!!!!!با آرایش ها و ظاهری که کاملا مشخصه ی همه چیزه!!!! دیدیم صادق.

  6. در جواب صادق گفت:

    خوب به نقشه جغرافیای طبیعی و اعتقادی ایران نگاه کنید ببینید که ایران از کدام ناحیه همیشه به غارت می رفت و چرا ؟؟
    میشه اینو توضیح بدی که چی نوشتی؟؟!!!بعد که توضیح دادی با اسناد و استدلالهای تاریخی حاضرم باهات مناظره کنم.فقط برای نمونه عرض کنم که در طول تاریخ به عنوان مثال عربستان کمترین تهاجمات را به کشورش داشت.چرا؟؟!!چون از لحاظ نظامی و اقتصادی و…ارزش تهاجم را نداشت یا بادیه نشینهای عربستان بعد از مورد حمله واقع شدن به داخل صحراهای عربستان فرار میکردند.حالا میتونن به خودشون افتخار کنن که مثلا نسبت به مردم سایر مناطق از شجاعت بیشتری برخوردارن!!!!!!

Go to TOP