چاپ خبــر
هزینه یک شب اقامت فوتبالی ها در هتل مساوی باهزینه یک تیم تنیس

تنیس اصفهان به خاطر ۲۰ میلیون بدون تیم شد

در ورزش اصفهان که هزینه های میلیاردی برای دو تیم فوتبال سپاهان و ذوب آهن انجام می شود، به دلیل فراهم نشدن رقم 20 میلیون تیم تنیس اصفهان از حضور در مسابقات لیگ برتر بازماند

به گزارش پون هزار به نقل ازخبرنگار صاحب نیوز؛ در طول سال های گذشته شرکت سیمین سپاهان اسپانسری تیم لیگ برتری تنیس اصفهان را برعهده داشت و در مدت حضورش در لیگ همواره یکی از تیم های برتر بود که سابقه کسب عنوان قهرمانی را نیز داشت.

اما مشکلات اقتصادی این شرکت موجب شد تا مدیر عامل آن که سابقاً ریاست هیات تنیس استان اصفهان را نیز برعهده داشت،از اسپانسری این تیم انصراف دهد.

در پی انصراف سیمین سپاهان از حمایت مالی این تیم، سرمربی این تیم رایزنی های زیادی را صورت داد تا اسپانسر مالی دیگری برای تیم لیگ برتری تنیس اصفهان پیدا کند اما هیچ کدام از باشگاه های اصفهانی تمایلی به تیمداری در رشته تنیس نداشتند.

با جواب رد باشگاه ها و اسپانسرهای مالی، چند بازیکن جوان تنیس اصفهان برای اینکه فرصت حضور در لیگ برتر را به دست بیاورند، تصمیم گرفتند که با همراهی یکدیگر تیمی را راهی لیگ کنند. بر این اساس هزینه های جاری و هزینه ورودی شرکت در لیگ حدود ۲۰ میلیون تومان برآورد شد و بازیکنان جوان اصفهانی هر کدام مبلغ دو تا سه میلیون برای شرکت این تیم در لیگ فراهم کردند که در نهایت رقمی نزدیک به ۱۰ میلیون تومان شد.

فراهم نشدن رقم ۲۰ میلیونی مورد نیاز موجب شد تا در فاصله چند روز مانده به شروع مسابقات، نماینده اصفهان از حضور در لیگ برتر تنیس انصراف داد تا چند بازیکن جوان اصفهانی که حتی حاضر به پرداخت رقم دو سه میلیونی نیز بودند، امکان شرکت در لیگ برتر را به دست نیاورند و پس از حدود یک دهه تنیس اصفهان نماینده ای در رقابت های لیگ برتر این رشته نداشته باشد.

در حالی تیم اصفهانی تنها به دلیل اینکه ۱۰ میلیون باقی مانده از هزینه ۲۰ میلیونی را نتوانست برآورد کند، ناچار به انصراف و شرکت نکردن در مسابقات لیگ شد که دو تیم سپاهان و ذوب آهن برای حضور در لیگ برتر فوتبال هزینه میلیاردی صورت داده اند و ۲۰ میلیون تومان هزینه یک شب اقامت هر کدام از این دو تیم در هتل های اصفهان در شب قبل از مسابقه است.

Go to TOP