چاپ خبــر
در تودیع و معارفه فرمانده انتظامی فریدونشهر؛

سردار آقاخانی: این تودیع و معارفه باشکوه‌ترین صحنه در بین تودیع و معارفه‌هایی است که تاکنون دیده‌ام

سردار فرماندهی انتظامی استان اصفهان از محبوبیت پلیس در فریدونشهر یاد کرد و همدلی بین مردم و مسئولین این شهرستان را از سرمایه‌های نظام و مصداق فرمایشات رهبر معظم انقلاب بیان کرد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، فرمانده انتظامی استان اصفهان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس فریدونشهر، این شهرستان را حائز بالاترین میزان علاقمندی به پلیس در نظرسنجی معاونت اجتماعی این فرماندهی در استان دانست.

سردار عبدالرضا آقاخانی به مناسبت هفته دولت یاد بیش از 1000 شهید کارمند استان اصفهان و شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و با اشاره به تشییع باشکوه 175 شهید غواص در اصفهان گفت: قدرت ما و نظام جمهوری اسلامی به قدرت شهدا و دفاع مقدس است و اگر امروز آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها ودشمنان ما نمی‌توانند کاری انجام دهند به خاطر قدرت شهداست که می‌ترسند.

وی حماسه‌آفرینی مردم در تشییع پیکر مطهر 175 شهید غواص در اصفهان را به اعتراف دوست و دشمن بالاتر از حماسه روز قدس و 22 بهمن بیان کرد و گفت صف جمعیت در این تشییع به یاد ماندنی به هشت و نیم کیلومتر می‌رسید.

فرمانده نیروی انتظامی استان اظهار کرد: این صحنه، صحنه دفاع بود و مردم این صحنه را آفریدند تا به آمریکا و دشمنان ملعون اعلام کنند که مردم در خط مقدم مبارزه با استکبارند و حضور مردم شعار «از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن» به رهبر معظم انقلاب بود.

رئیس پلیس استان اصفهان در ادامه افزود: برکت و پیشرفت نظام به شهداست و گل سرسبد جامعه خانواده‌های معظم شهدا بوده و همین خانواده‌های شهدا و رزمندگان، قوی‌ترین گنجینه نظام هستند و امروز دیپلماسی ما باید بر اساس سیاست‌های شهدا باشد.

سردار آقاخانی به قومیت‌های مختلف حاضر در مراسم اشاره و بیان کرد: اگر قرار است من پیامی از این جلسه خدمت استاندار محترم در شورای تأمین ببرم، این خواهد بود که صحنه‌ای که من امروز دیدم باشکوه‌ترین صحنه‌ای بود که در تودیع و معارفه‌های فرماندهان تاکنون دیده‌ام و آن همدلی است.

وی همدلی مردم، مسئولین و اقشار و قومیت‌ها مختلف را واقعیتی ملموس در شهرستان فریدونشهر عنوان کرد و آن را سرمایه نظام دانست که صحنه‌ای از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر «همدلی و هم‌زبانی» بوده و باعث دل‌گرمی مسئولین خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان با تأکید بر این که اساس نیروی انتظامی بر ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که نشأت گرفته از کتاب مقدس است گفت: در حفظ قرآن توسط کارکنان در بین نیروهای مسلح کشور، نیروی انتظامی حائز رتبه اول شد و نیروی انتظامی استان اصفهان در حفظ قرآن کارکنان نیروی انتظامی سراسر کشور رتبه اول را به خود اختصاص داد.

سردار آقاخانی با اشاره به بیش از 2000 پلیس افتخاری در ناجای استان اصفهان و وجود بیش از 8000 همیار پلیس و بالغ بر 560 مشاور مردمی، این را نشان‌دهنده جامعه محور بودن پلیس در نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: طبق نظرسنجی‌ها بیش از 76 درصد مردم دوستدار پلیس هستند. وی محبوبیت پلیس را موجب سنگین‌تر شدن وظایف این نیرو بیان کرد.

 

وی به درخواست آمریکایی‌ها مبنی بر گشودن دفتر حافظ منافع خود در ایران اشاره و تصریح کرد: آمریکایی‌ها هنوز مردم و مسئولین جمهوری اسلامی ایران را نشناخته‌اند و رئیس جمهور محترم هم در صحبت‌های دیشب خود گفت: «در مقابل استکبار یک قدم هم عقب نشینی نداریم».

فرماندهی انتظامی استان اصفهان سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «خدمت در نیروی انتظامی مجاهدت فی سبیل الله هست» را مهمترین انگیزه کارکنان و مأموران این نیرو برای خدمت‌رسانی به مردم دانست و افزود: در نظام جمهوری اسلامی نوکری برای نظام، ارزشش از پادشاهی در حکومت‌های دیگر بیشتر است.

سردار آقاخانی نیروی انتظامی استان اصفهان را در کشف مواد مخدر حائز رتبه دوم در کشور و در کشفیات سرقت با 85 درصد کشفیات حائز رتبه اول دانست.

وی به تعامل نیروی انتظامی با سایر دستگاه‌های مسئول استان اشاره و اظهار کرد: در سال گذشته تعامل با ادارات و جزیره‌ای عمل نکردن ما باعث شد در پیشگیری از بسیاری از جرایم، رتبه اول در کشور  را کسب کنیم و یقیناً سایر دستگاه‌های مسئول استان در این موفقیت نیروی انتظامی سهیم هستند.

  1. ما نیز از طرف مردم فهیم و با غیرت فریدونشهر خیر مقدم عرض میکنیم به فرماندهی جدید نیروی انتظامی و ضمن ارزوی موفقیت ایشان خواستار تعامل و دوستی هر چه بیشتر مردم و نیروی زحمت کش انتظامی هستیم کما اینکه بیشتر فرماندهان و پرسنل زحمتکش عزیز ی که در این شهرستان خدمت نموده اند از نجابت . پاکی. و در عین حال غیرت این مردم یاد کرده و به همین سبب به کوری بدخواهان . این شهر یکی از بهترین و امنترین شهرهای نه تنها استان بلکه کشوری است و تا ابد خواهد ماند .

  2. این کشف بزرگ را چگونه انجام داده اند؟

Go to TOP