چاپ خبــر
با پیگیری‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

افتتاح سینمای فریدونشهر با اکران محمد رسول الله(ص)/سینمای دیجیتال فریدونشهر رایگان به این منطقه محروم آمد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونشهر از پیگیری‌های چهار ساله برای نصب رایگان سینمای دیجیتال در این شهرستان محروم خبر داد و اظهار کرد: شروع به کار این سینما با اکران فیلم محمد رسول الله(ص) در هفته آینده خواهد بود.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدونشهر در گفتگو با خبرنگار پونه زار نصب دستگاه سینمای دیجیتال در فریدونشهر را قدمی در جهت توسعه فرهنگ و هنر این شهرستان بیان کرد.

نورمحمد رحیمی از پیگیری‌های چهار ساله این اداره برای دریافت دستگاه‌های سینمای دیجیتال برای فریدونشهر خبر داد و گفت: در حالی که قیمت این دستگاه بالغ بر 700 میلیون ریال است با پیگیری‌های مصرانه موفق شدیم بدون پرداخت هزینه آن، سینمای دیجیتال را به شهرستان محروم فریدونشهر بیاوریم.

وی ضمن تشکر از پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس برای نصب رایگان این دستگاه در سالن مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونشهر، مزیت سینمای دیجیتال را اکران فیلم‌های روز همزمان با سینماهای سایر نقاط کشور بیان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد افتتاح این سینما این مژده را به مردم داد که شروع کار سینمای دیجیتال فریدونشهر با اکران فیلم تحسین برانگیز محمد رسول الله(ص) ساخته مجید محیدی در هفته آینده باشد.

رحیمی شروع به کار سینمای فریدونشهر همزمان با اکران عمومی فیلم محمد رسول الله(ص) در سطح کشور را امری مبارک دانست و اظهار امیدواری کرد این همزمانی اتفاقات خوشایندی را در عرصه فرهنگ و هنر فریدونشهر رقم بزند.

گفتنی است فیلم محمد رسول الله(ص) به کارگردانی مجید مجیدی یکی از فاخرترین آثار سینمایی ایران و پرهزینه‌ترین فیلم تاریخ سینمای کشور تاکنون است.

  1. ازتلاش همه عزیزان برای این اقدام ضروری نهایت سپاس را داریم.

  2. ای کاش فریدونشهر را محروم خطاب نکنید.همچنین 70 ملیون مگه چیه که با منت گرفتید با نام فریدونشهر محروم حالا2ملیارد بود یه چیز زشته نکنین این کار را رو.

  3. من گفت:

    کی افتتاخ میشه؟

Go to TOP