چاپ خبــر
در دولت تدبیر و امید؛

«هفت افتتاح» سهم فریدونشهر از 1290 افتتاحیه استان اصفهان در هفته دولت بود

در حالی که هفته دولت امسال 1290 پروژه در سطح استان اصفهان افتتاح شد تنها «هفت پروژه» سهم شهرستان فریدونشهر از این مقدار بود.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، در حالی که معاون عمرانی استاندار اصفهان از افتتاح 1290 طرح در استان اصفهان با اعتبار 10 هزار میلیارد ریال همزمان با هفته دولت سخن گفت، سهم فریدونشهر اما از این عدد تنها هفت افتتاحیه بود.

افتتاح مزرعه 80 هکتاری مکانیزه بذر اصلاح شده سیب زمینی با اعتبار هشت میلیارد ریال مهمترین این پروژه‌ها بود که با مشارکت حدود هفتاد کشاورز در روستای اسلام آباد مورد بهره برداری قرار گرفت. در این مزرعه الگویی سیستم آبیاری دومنظوره بارانی و Tape به کار رفته است.

اهمیت این پروژه از این لحاظ است که به عنوان پیشرو و الگو برای کشاورزی منطقه می‌تواند مطرح شده و آغازگر تحول در کشاورزی شهرستان به عنوان پایه و زیرساخت توسعه پایدار شهرستان به سمت به‌روز شدن و علمی شدن باشد.

HDolat002

طرح مهم دیگر افتتاح شده در هفته دولت در این شهرستان را می‌توان کارخانه تولید چیپس پونه زار نام برد که از حدود یک سال پپش به تولید چیپس پرداخته است. این کارخانه با اعتبار 20 میلیارد ریال توانسته 20 نفر اشتغال مستقیم در شهرستان ایجاد کند.

سایت پرورش ماهی 25 تنی قزل سرای زردکوه بختیاری دیگر طرح افتتاح شده در این ایام است که با اعتبار چهار میلیارد ریال در روستای کاهگان از دهستان پشتکوه به عنوان بیستمین واحد پرورش ماهی شهرستان فریدونشهر افتتاح شد. با اضافه شدن این واحد پرورش ماهی به مجموعه سایت‌های پرورش ماهی شهرستان، ظرفیت تولید ماهی قزل آلای سردآبی فریدونشهر به 1200 تن در سال رسید.

HDolat004

افتتاح قالی شویی با اعتبار یک و نیم میلیارد ریال، افتتاح دو طرح لوله‌گذاری در شهر برف انبار و روستای چغیورت به طول مجموع 900 متر و با اعتبار سیصد و هفتاد میلیون ریال و افتتاح یک تلمبه بنزین برای سوخت‌گیری موتورسیکلت‌ها در پمپ بنزین از دیگر طرح‌های افتتاح شده در شهرستان فریدونشهر در هفته دولت بود.

HDolat001

  1. هفت افتتاح آبکی نصیب فریدونشهر شده که همه آنها روی هم رفته به اندازه افتتاح یکی از پروژه های اصفهان نمی شود!

  2. مرتضی گفت:

    اینارو که نمیشه گفت طرح

  3. مجتبی گفت:

    از همه جالبتر افتتاح یک تلمبه پمپ بنزین بود
    یعنی چه
    *
    حضرات مسئولین شرکت کننده فکر ابروی مردم باشند دیگران بخونند توی شهرهای دیگه به ما چی میگن ابروریزی نیست
    پونه زار چرا پخش کردی سهنسور برا اینطور جاها است شهنیت شهر را حفظ کن

  4. عجب افتتاحی داشتیم حسابی حالمون جا اومد …*

  5. پونه زار خبرهایی مثل نشت اقای اسفنانی با جوانان و خیلی از خبرای مهمو نمیزاری اینو میزاری آبرومون بره.

    • پونه زار گفت:

      این نشست جنبه خصوصی داشت و خبرش را به خواست مسئولین برگزارکننده نگذاشتم، کدام خبر مهم را نگذاشتم؟

  6. خداوکیلی میخوان چیرو پابت کنن …. همش برای وقت پر کنی …..والا

  7. سلام باباجون :
    مثلاً اگه ماها تو راهروای استانداری تو گپ زدن اونها یه دفعه گیر کردیم واونا میگن ماچی وچی افتتاح کردیم، ماچی بگیم خوبه !!! بگیم تلمبه موتور یا گودالی های پیاده رو فلکه استقلال!!!!!!! نه شما بگو چی بگیم.
    جان توخجالت نکش بگو دیگه چی بگیم . قمپوز درکنیم !!!!! ماخیلی هارا سرکار گذاشتیم. مگه نه!!!!!!!

Go to TOP