چاپ خبــر
مدیرعامل مصلی اصفهان:

هنوز 300 میلیارد ریال برای تکمیل مصلی اصفهان نیاز است

مدیرعامل مصلی اصفهان گفت: ۲۰ میلیارد ریال از بودجه مصلی اصفهان هنوز پرداخت نشده است.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل تسنیم، ابراهیم پرچمی درباره روند تکمیل مصلی اصفهان اظهار داشت: پس از نماز عید فطر 2 برنامه بزرگ از جمله جشن زیر سایه خورشید که با حضور 22 هزاری مردم اصفهان بود، در مصلی اصفهان برگزار شده و در حال حاضر نیز در حال تکمیل سقف و بازگشایی ورودی شمالی هستیم، هدف اصلی ما نیز تکمیل صحن، ورودی و سرویس بهداشتی است.

وی درباره معضل عدم وجود پارکینگ مناسب با گنجایش بالا در مصلی افزود: برای پارکینگ نیز برنامه‌هایی داریم و در حال برنامه‌ریزی برای ساخت پارکینگی با ظرفیت 2 هزار و 500 خودرو در بدنه مصلی هستیم. البته مکانی را نیز در کمیسیون ماده 5 مطرح کرده و براساس برنامه‌ها برخی ساختمان‌های اطراف برای پارکینگ در نظر گرفته شده و برخی از این ساختمان‌ها نیز در حال تخلیه هستند.

مدیرعامل مصلی اصفهان با بیان اینکه مصلی آمادگی برگزاری نماز جمعه را دارد، خاطرنشان کرد: این مسئله را به مسئولان برگزاری نماز جمعه اعلام کرده‌ایم و آن‌ها نیز در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری نماز در مصلی هستند، البته به‌طورقطع تا 2 ماه آینده آمادگی کامل را برای برگزاری نماز جمعه داریم.

وی درباره تسهیلات اختصاص داده شده در فاز جدید تکمیل مصلی تصریح کرد: تا امروز هزینه‌های بسیاری در این ساختمان شده است و همه اقداماتی که در مصلی انجام شده، از بودجه‌های حوزه استانی به شمار می‌رفته است.

پرچمی بیان کرد: برای تکمیل این پروژه مبلغی حدود 300 میلیارد ریال نیز لازم است تا بتوانیم این پروژه عظیم را به پایان برسانیم، البته در این راستا نیز بودجه‌ای حدود 2 میلیارد تخصیص داده شده اما هنوز پرداخت نشده است.

وی افزود: مصلی اصفهان ظرفیت حضور حدود 50 هزار نمازگزار و حدود 60 الی 70 هزار بازدید کننده را دارد و ما می‌توانیم از این مکان در برنامه‌های بزرگ دیگر نیز استفاده کنیم.

Go to TOP