چاپ خبــر
پس از سه سال خدمت صادقانه؛

تودیع یک مدیر محبوب، معارفه کفیل امور برق فریدونشهر

در حضور مسئولین استانی و شهرستانی مصطفی بهرامیان از سمت ریاست اداره برق فریدونشهر تودیع و بیژن مرتضایی‌پور برای این سمت معارفه شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، ظهر امروز با حضور نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان، فرماندار و مسئولین شهرستان فریدونشهر مراسم تودیع و معارفه ریاست اداره برق فریدونشهر انجام شد.

Bargh002

در ابتدای این مراسم مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان به سخنرانی پرداخت و با بیان این که حوزه برق جایگاه خوبی در بین زیرساخت‌ها دارد، فراگیری و رفع نیاز همه صنایع کشور را افتخار شرکت توزیع برق دانست و بیان کرد: تلاش مجموعه برق کاهش حداکثری وقفه در برقرسانی به مردم است.

حمید علاقمندان از برنامه پنج ساله توسعه برق خبر داد و محورهای این برنامه را منابع انسانی، فراگیری، خدمات غیرحضوری، مدیریت بهینه و افزایش بهره‌وری برشمرد. وی با اشاره به بهای تمام شده هر کیلووات برق برای دولت به میزان 1000 ریال بدون در نظر گرفتن مصرف سوخت گفت: خانوارها به طور متوسط نیمی از این هزینه را پرداخت می‌کنند.

Bargh004

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت هم سخنران دیگر این مراسم بود که با بیان رضایت کامل مردم از مصطفی بهرامیان، مدیر تودیع شده برق شهرستان، زحمات وی را موجب سنگین‌تر شدن مسئولیت مدیر جدید دانست.

محمدعلی اسفنانی اظهار کرد: از بین همه دستگاه‌ها و مجموعه‌های کشور، مجموعه برق در سلامت اداری سرآمد است. وی خواهان توجه مسئولان اداره برق به ویژگی‌های طبیعی شهرستان از جمله ارتفاع بالا و بادگیر بودن آن و استفاده از این ویژگی‌ها برای تولید برق از منابع تجدیدپذیر شد.

Bargh005

فرماندار فریدونشهر هم در مراسم تودیع و معارفه کفیل امور برق شهرستان از ذکر خیر نام بهرامیان در مرکز استان به عنوان مدیر نمونه خبر داد. ناصر اسدی توجه مسئولین برق استان را به سرما و یخبندان شدید شهرستان جلب کرد و خواستار تدابیر لازم و تجهیز اداره برق شهرستان برای مقابله با هرگونه مشکل احتمالی شد.

وی همچنین از مسئولین برق خواست نسبت به تغذیه فیدر 230 کیلومتری برق پیشکوه و پشتکوه از یک نقطه دیگر اقدام کنند که در صورت ایجاد مشکل برای تغذیه اول، منبع دوم مورد استفاده قرار گرفته و قطعی برق را حداقل برساند.

Bargh007

مصطفی بهرامیان، مدیر تودیع شده امور برق شهرستان فریدونشهر، نیز در مراسم تودیع خود به بارش بالای 700 میلیمتر و یخبندان در بیش از 150 روز از سال در شهرستان فریدونشهر اشاره کرد و از سختی‌های خدمت‌رسانی در این شرایط سخن گفت.

Bargh009

در پایان برنامه لوح تقدیر ادارات مختلف شهرستان به مصطفی بهرامیان بابت سه سال خدمت صادقانه اهدا شد و ریاست امور برق شهرستان به بیژن مرتضایی‌پور تفویض شد.

مصطفی بهرامیان امروز برای ریاست اداره برق شهرستان فریدن معارفه شد.

Bargh010

  1. با سلام خدمت همه شما عزیزان . در محبوبیت ایشان شکی نیست و ما نیز از ایشان تشکر میکنیم . اما گرامیان ا یا تا کنون شده است که از مسئولان بومی و فعال شهری خودمان تمجید کنیم . در همین حوزه ی برق بنده و خیلی از عزیزان شاید یاد داشته باشند مرحوم امیر لچینانی که در پست مدیریت لباس کارگران زحمت کش برق را میپوشید و در کل حوزه سرکشی مینمود و کل روشنائی های شهر را با لامپهای افتابی جایگزین نمود و در ان بوران و کولاکهای شدید خود وارد عمل میشد و مدیر پشت میز نشین نبود . سالها بعد مهندس گوگونانی در همین پست مدیریتی خدمات ارزنده در تعویض کابله و بزرگترین و سخترین پروژه کشور که برق رسانی به مناطق پشتکوه بود ایشان نیز موفق ظاهر شدند . در سایر ارگانها در سالهای گذشته مدیرانی همچون اقایان رضوانی . خواجه سعیدی . مقدسی .یسلیانی . دکتر اصلانی . دکتر مقدسی در شبکه بهداشت. اقای سپیانی و رفیعی شهرداران قبلی . مهندس رحیمی در جهاد کشاورزی. اقای توازهی در اموزش وووو.. کدام یک انها در پست خود کوتاهی کردند . انها برکنار شدند با کوله باری از انتقادات خودمانی چون بومی محل بودند و ارزوی عده ای که خواهان نبودن مدیران بومی بودند را براورده کردند و الا ماشالله به نماینده شهرمان که هیچ گاه نخواست از نخبگان و بزرگان شهر مشورت بگیرد و مدیران تحمیلی و مبتدی یکی پس از دیگری از راه میرسند و جایگزین نیروهای فعال و نخبه ی شهر میشوند و ما نیز در سایتهایمان در سالها ی بعد انها را محبوب .فعال .دوست داشتنی معرفی میکنیم و اینگونه است که حال و روز شهرمان روز به روز عقب گرد میزند پس بیاید به خودمان بیائیم و این خود شکنیها را رها کنیم و همدیگر را باور کنیم تا شاید به روزهای خوب سالهای پیش برگردیم .

  2. رفیق همشهری ایول. دمت گرم . گل گفتی . خودمان را دست کم گرفتیم …

  3. خوشحالیم از تفکرات روشنفکرانه بعضی عزیزان و انتقادات زیبای این دوست گرامی … قابل تامل است .

  4. نماینده ی محترم یک انتقاد دوستانه داریم . سری به تحصیل کردگان حوزه ی شهری خود بزنید وببیند چند تا مهندس چند تا دکتر چقدر فوق لیسانس و لیسانس و استاد دانشگاه داریم که داخل و خارج از شهر سر امدند و لی جایی برای انان برای خدمت در شهرشان نیست . چرا و چه موقع از انها استفاده خواهد شد . و انهایی هم که بودند ایا منصفا نا برکنار شدند یا مغرضانه . و اگر برکنار شدند ایا مدیران قویتر از انها انتخاب شد . میخواهیم از زبان خودتان بگویید که ایا وظیفه نماینده یک شهر انتخاب مدیران قوی نیست . ما رای دادیم و انتظار جواب منطقی از شما داریم . چرا تحصیلکردگان و نخبگان شهر باید زیر دست روسای مبتدی و نا اشنا به منطقه باشند .

  5. زهرا گفت:

    مهندس مرتضایی تقریبا تمامی عمر کاری خودشونو در فریدونشهر بودن ک نزدیک ۱۵ سال میشه.حتما چیزی در ربتار مدیریتی و منش ایشون دیدن ک ایشونو انتخاب کردن. بجای رفتار ناسیونالیستی و فاشیستی . خوشحال باشیم ک مدیر مدبر کاربلد مسیولیت پذیری مانند مهندس مرتضایی ریاست اداره برق شهرستانمونو داره.

Go to TOP