چاپ خبــر
مشکلی تکراری؛

اینترنت مخابرات قطع است، کسی پاسخگو نیست

چند روزی است اینترنت مخابرات دچار اخلال شده است و کاربرانی که از طریق سامانه 2020 ثبت نام کرده و مشکلات خود را رفع می‌کردند، با قطع شدن این سامانه، هیچ پاسخگویی نداشتند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، چند روزی است اینترنت شرکت مخابرات با قطعی‌های فراوان و کاهش سرعت روبرو است و علاوه بر آن سامانه 2020 مخابرات هم از کار افتاده است.

بعد از قطعی 10 ساعته پنجشنبه گذشته، کاربران اینترنت مخابرات طی روزهای اخیر مرتب با قطعی و کاهش شدید سرعت روبرو بودند. این کاربران که از طریق سامانه تلفنی 2020 ثبت نام کرده و عضو مشترکین ADSL مخابرات شده‌اند و مشکلات پیش آمده خود را از طریق ارتباط با کارشناسان این سامانه رفع می‌کردند با مشغول بودن و قطع بودن این سامانه مواجه شدند.

ADSL مخابرات که با سرعت در سراسر کشور فراگیر شد و اینترنت پرسرعت را به اکثر شهرهای کشور رساند در ابتدای کار سرعت و کیفیت قابل قبولی به مشترکین ارائه می‌داد اما مدتی است که هر از گاهی دچار اختلال می‌شود و این اختلال در سال 94 بیشتر شده و در پنج روز گذشته به اوج خود رسیده است.

مسأله‌ای که شاید بیش از همه چیز کاربران را آزار می‌دهد، نبود پاسخگوست. از آن‌جا که پشتیبانی اینترنت مخابرات به طور متمرکز و از طریق سامانه 2020 انجام می‌شد با قطع شدن این سامانه عملاً کسی پاسخگوی این مشکلات نیست. هرچند در بسیاری از دفعات هم که سامانه وصل بود و از کارشناسان آن علت قطعی اینترنت را جویا می‌شدیم، با سؤالاتی نظیر «مشکل از نطقه خودتان است» روبرو می‌شدیم.

باز نشدن برخی از سایت‌های رسمی کشور هم مشکل دیگری است که متوجه اینترنت مخابرات است و وقتی در این رابطه با مسئولین دیتای استان اصفهان گفتگو کردیم مدعی شدند چون مدیریت آی‌پی‌ها به پیمانکار دیگری واگذار شده است، گاهی برخی سایت‌ها برای بعضی از آی‌پی‌ها که مورد استفاده مشترکین است باز نمی‌شود. برای رفع این مشکل مشترکین باید با تلفن 2020 تماس گرفته و مشکل خود را بیان کنند و بعد از بیان مشکل یک بار مودم خود را خاموش و دوباره روشن کنند.

وضع فعلی اینترنت مشترکین ADSL مخابرات، باعث شده تا اینترنت مخابرات نارضایتی‌های زیادی را در پی داشته باشد. مشترکین توقع دارند اینترنتشان حداقل کیفیت لازم را دارا باشد و با قطعی‌های پی‌درپی مواجه نشود.

  1. جیرجیر گفت:

    شاید خط ها شلوغ باشه.درس میشه

  2. خطها که شلوغه سرعت که پائینه ،اینترنت دائماًقطع و وصل میشه ولی پول تلفن که میاد ماشاءاله معلوم نیس چجوری حساب کردن.

  3. بهنام گفت:

    قبلا” که 2020 جوابگو بود مشکلات حل نمیشد الآن که دیگه اونم قطع کردن!!
    اگه قراره نذارن از اینترنت استفاده کنیم خب کلا” جمعش کنین حداقل میدونیم دیگه اینترنتی در کار نیست!!
    دیگه اینقد شل کن سفت کن واسه چیه آخه…

Go to TOP