چاپ خبــر
​فقط 13 بازار روز کوثر تحت نظارت شهرداری اصفهان است؛

سواستفاده از نام فروشگاه هاي كوثر در اصفهان

مديرعامل سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري اصفهان اظهار كرد: با توجه به جایگاهی که تاکنون بازار های روز شهرداری اصفهان در میان مردم ایجاد کرده و توانسته اعتماد شهروندان را کسب نماید، مشاهده شده است که برخی با استفاده از نام کوثر اقدام به راه اندازی بازارهایی شبیه بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان نموده اند که متاسفانه خدمات مطلوبی هم در آنها ارائه نمي‌شود.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از ایمنا، در جوامع شهری امروزی اکثر شهروندان تجربه خرید بخشی از مایحتاج روزانه خود از بازارهای روز را دارند، در واقع بازارهای روز حلقه اتصال مستقیم تولید کنندگان و مصرف کنندگان هستند که با تعدیل قیمت ها فرصت مناسبی را برای خرید مردم فراهم می آورند.
مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در این ارتباط گفت: شهرداري اصفهان در طول چهارده سال گذشته توانسته است با نظم بخشيدن به بازارهاي روز،  عرضه كالا به نرخ تضمين شده را گسترش دهد تا علاوه بر حفظ نظم عرضه و تقاضا، واژه مشتري مداري، حفظ حقوق مصرف كننده و حمايت از آن را جامه عمل بپوشاند.
اصغر کشاورز افزود: در حقیقت بازارهای روز حلقه اتصال مستقیم تولید کنندگان و مراکز عمده فروشی با مصرف کنندگان در جهت رفاه حال شهروندان مي باشد و زمینه ساز جلوگیری از ایجاد واحدهای پراکنده و سیار میوه و تره بار، تعدیل قیمتها و حذف واسطه گریهای غیر اصولی است.
وي تصريح كرد: از طریق این بازارها مایحتاج عمومی و سبد کالای خانوار و سایر نیازهای ضروری مردم با کیفیت و قیمت مناسب و بدون واسطه با نظارت در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
مديرعامل سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري اصفهان خاطرنشان كرد: از سال 89 با نگاهی جدید بازارهای روز کوثر ، جهت عرضه مستقیم میوه و تره بار ، فرآورده های پروتئینی و لبنی، خوار و بار، کالاهای بازرگانی و بطور کلی مایحتاج عمومی و سبد کالای خانوار با هدف تامین نیاز و مایحتاج روزمره شهروندان در نقاط مختلف شهر احداث شده که در حال حاضر با بررسی های انجام شده بازارهای روز توانسته همواره با موفقیت و تحصیل رضایت مردم همراه شود.
کشاورز با اشاره به جایگاه خاص بازار های روز کوثر در میان مردم اظهار كرد: تنـوع کـالا ، کاهش قیمت کالا ، كاهـش آلودگــي هـوا، حذف واسطه هاي غيرضروري، کمک در بهبـود  ترافـيك  شهـري و کاهش سفرهای درون شهری، تثبيت قيمت كـالا در مناطق مختلــف شهـري از مزایای فروشگاه‌های شهرداری اصفهان می باشد که به همین دلایل با استقبال شهروندان مواجه شده است.
وی با اشاره به اينكه این بازارها به صورت روزانه توسط بازرسان از نظر کیفیت محصولات، قیمت ها و میزان رضایت مردمی بررسی و نظارت می شود، ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده مهمترین اصل در مجموعه بازارهای کوثر کیفیت بالا و قیمت مناسب است که در برخی از کالاها تا 40درصد پایین تر از قیمت سطح شهر می‌باشد.
مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری اظهار داشت: با توجه به جایگاهی که تاکنون بازار های روز شهرداری اصفهان در میان مردم ایجاد کرده و توانسته اعتماد شهروندان را کسب نماید، مشاهده شده است که برخی با استفاده از نام کوثر اقدام به راه اندازی بازارهایی شبیه بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان نموده اند که متاسفانه  خدمات مطلوبی هم در آنها ارائه نمي‌شود.
كشاورز ادامه داد: در حال حاضر 13 بازار روز کوثر تحت نظارت شهرداری اصفهان مشغول به فعالیت می‌باشند که تمام فعالیت آنها توسط بازرسان سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مورد برسی و نظارت قرار می‌گیرید.
وی بيان كرد: البته با وجود پیگیری‌های به عمل آمده  از شهروندان درخواست می شود هنگام مراجعه به فروشگاه‌هایی که تحت عنوان بازار کوثر فعالیت می‌نمایند، به نام شهرداری اصفهان و سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان توجه فرمایند.
مديرعامل سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري اصفهان تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بازار های روز کوثر شهرداری اصفهان با مراجعه به نماینده سازمان در آن  بازار و یا تلفن های 137، 32225535 و همچنین سامانه پیام کوتاه سازمان به شماره 3000139090 مسائل و مشکلات خود رو اعلام تا در اسرع وقت پیگری شود.
گفتنی است؛ نشانی بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان به شرح زیر می باشد:

بازارروز كوثر 1 خیابان کاوه، سه راه ملك شهر مقابل كلانتري 19.
بازار روز كوثر 2  سپاهان شهر، بلوار غدير، ابتداي خيابان فاتح.
بازار روز كوثر 3  خيابان امام سجاد عليه السلام، خيابان شهيد كياني.
بازار روز كوثر 4  خيابان زينبيه بعد از چهاراه عاشق اصفهاني، جنب شهرداری منطقه 14.
بازار روز كوثر 5  خيابان جي، خيابان همدانيان.
بازار روز كوثر 6 اتوبان شهيد ميثمي حدفاصل شهرك ولي عصر و اميريه.
بازار روز كوثر 7 چهار راه هفتم محرم، خيابان مسجد سيد جنب ساختمان قائميه.
بازار روز كوثر 8 خيابان امام خميني، خيابان امام رضا علیه السلام، ابتداي خيابان حسين آباد.
بازار روز كوثر 9 خيابان معراج، جنب پل تمدن.
بازار روز كوثر10 بزرگراه شهيد اردستاني، ابتداي خيابان شيخ طوسي(24 متري دوم).
بازار روز كوثر11 خيابان امام خميني، جنب پارك قلمستان، ابتداي خيابان بابك.
بازار روز كوثر12 خيابان كاوه، خيابان غرضي، روبروي 36 متر باغ فدك.
بازار روز كوثر 13 خيابان امام خميني، ابتداي خيابان بهارستان غربي، شهرك كوثر.

 

  1. ط گفت:

    فقط جهت اطلاع . شاید بزودی فروشگاه کوثر در فریدونشهر در محل سالن اجتماعات شهرداری دایر شود ولی نمی دانیم برند واقعی کوثر است یا نه

  2. باسلام
    هیچ لزومی برای افتتاح چنین فروشگاهی درفریدونشهر نیست.چراکه همه فروشندگان وکاسبان این شهرکوچک به علت نبودن مشتری خمیازه می کشند وتعداد زیادی ازآنها ورشکست شده اند.یک دورکه دراین شهر بزنی خودت متوجه می شی.پس زحمت نکشند .

  3. مسئولان بدانیدوبدانید :
    مشکل فریدونشهر نداشتن فروشگاه نیست .عزیزمن بیکاری است، فهمیدن یانه بیکاری بیکاری بیکاری
    فکری بکنید اساسی ،هی بافروشگاه مردم رادردسرندهید،
    نمیدونم برنامه ریز کیه یه روز فروشگاه 10000تومانی راه میندازه ،یه روزم به فکرافتتاح کوثره ،تادیروزم که …،بابابسه دیگه به خودبیایین ،تاکی بی تدبیری ،مردم بیچاره ودربدرن فکرکارودرآمد براشون باشین نه غارتشون.

  4. عموقندون عزیز
    این مکانها که نام بردی حاصل تلاش همین افراد بیکاری است که از روی ناچاری به این شغلها رو اوردن. خود جنابعالی برای حل بیکاری چکار کردی؟

  5. حق مصرف کننده دسترسی به کالا و خدمات با بهترین کیفیت و کمترین قیمت استو نمی توان چون بیکاری داریم انها را مجبور به خریدن کالای گرانتر کنیم کاسبان ما بیان با فروشگاههای کوثر رقابت کنند

  6. پردیس گفت:

    مغازه دارای ما که زورشون میاد جنس معرفی کنن با اون طرز برخوردشون . لازم و ضروریه چنین فروشگاهی ما که راضی هستیم

  7. پردیس گفت:

    مهسا جان من خودم چند وقت پیش تو یکی از این فروشگاهای کوثر بودم عالی بود از هر لحاظ قیمتاشونم خوب بود.. در مورد مغازه دارای عزیز خودمون هم بطور کلی گفتم . خودت بهتر میدونی ……

  8. داروی تب برفکی را محققان گیاهان دارویی درخانه سلامت گلپایگان تولید کرده و دام های مورد استفاده جواب مثبت گرفتند. شماره تماس جهت تهیه دارو: 03157438380 و 09136533550

  9. ناشناس گفت:

    بازار کوثر خوب خوبه.

  10. مصطفی گفت:

    بازارچه ،کوثر برای استان اصفهان،خوب نیست،چون میزان بیکاری وفقر را در استان زیاد میکند،من تعداد زیادی مغازه سوپر مارکت ومیوه فروشی میشناسم که برشکست شدند،از تاثیرات بازار های کوثر،حتی رفیقم مغازه میوه فروشی زد،وبه دلیل استغبال مردم از بازار های کوثر ،مغازش نچرخید و برشکست کرد،والان یک ساله که از فکر بیکاری محتاد شده

Go to TOP