چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

راهپیمایی نمازگزاران فریدونشهری در محکومیت هتک حرمت مسجدالاقصی

امام جمعه فریدونشهر: نتیجه استقامت و حماسه‌آفرینی کشور در دفاع مقدس این شد که الان به اعتراف دشمنان از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک ابرقدرت مادی و معنوی در جهان یاد می‌شود.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، امام جمعه فریدونشهر در خطبه‌های نماز جمعه، هفته دفاع مقدس را افتخار آفرین، عزت آفرین و اقتدار آفرین خواند و گفت: نتیجه استقامت و حماسه‌آفرینی کشور در دفاع مقدس این شد که الان به اعتراف دشمنان از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک ابرقدرت مادی و معنوی در جهان یاد می‌شود.

حجت الاسلام اباصلت غفاری بهترین راه کسب تقوا را زبان دانست و غیبت را به عنوان بزرگترین گناهان کبیره برشمرد. وی همچنین در باب ارزش مؤمن این وصیت پیامبر خطاب به ابوذر را بیان کرد: «ای اباذر .. فحش دادن به مؤمن خارج شدن از دین است و دعوا کردن با مؤمن کفر است و احترام به مال مؤمن، احترام به خون مؤمن است.»

خطیب جمعه فریدونشهر در سالروز جنایت آل سعود در کشتار 400 زائر خانه خدا و مجروح کردن صدها تن در 6 ذی‌الحجه سال 1366، به آواره شدن هزاران نفر از مردم سوریه، عراق و یمن در اثر جنایات عربستان سعودی در سال جاری اشاره کرد و نسبت به ضرب و شتم و تیراندازی به آوارگانی که به سمت مرزهای اروپا پناه برده‌اند انتقاد کرد.

امام جمعه فریدونشهر با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به نمازگزاران در مسجدالاقصی و تخریب یکی از درب‌های قبله اول مسلمین جهان، سیاست اسرائیل را گلوله در برابر مسلمان یاد کرد.

حجت الاسلام غفاری با اشاره با بازگشایی مدارس، اظهار کرد: معلمان بیش از ما برای فرزندان ما زحمت می‌شکند لذا شایسته تکریم و تشکر هستند. وی رحلت آیت الله ابوالقاسم خزعلی را تسلیت گفت و بیان کرد:‌ ایشان از هشت سالگی در خدمت انقلاب بوده‌اند.

خطیب جمعه فریدونشهر در آستانه سالروز شهادت امام باقر(ع) از مردم خواست از برگزاری جشن‌ها در ایام ولادت و برگزاری مراسمات ویژه در ایام شهادت استقبال کنند.

امام جمعه فریدونشهر از زحمات غلامرضا یسلیانی، سرپرست سابق فرمانداری فریدونشهر، تشکر کرد و گفت: وی در مدت سرپرستی خود تا حد اختیار و توان در اختیار شهرستان بود. حجت الاسلام غفاری ضمن عرض خیرمقدم خدمت ناصر اسدی، فرماندار جدید، از مردم و مسئولین خواست تا رفع مشکلات شهرستان به خصوص مشکل بیکاری با هم متحد و شوند.

حجت الاسلام غفاری خطاب به مسئولین اظهار کرد: مسیر کلی نظام توسط رهبر معظم انقلاب ترسیم می‌گردد و همه موظفند از این راهنمایی‌ها تبعیت کرده و پا به پای رهبری پیش روند.

وی سالروز درگذشت محمدحسین شهریار، شاعر، را تسلیت گفت و اشعار وی در مدح اهل بیت(ع) به ویژه شعر «علی ای همای رحمت» را آثاری ماندگار در تاریخ ادبیات کشور دانست.

IMG_7755

بعد از پایان نماز جمعه نمازگزاران فریدونشهری در محکومیت هتک حرمت مسجدالاقصی توسط رژیم غاصب صهیونیستی، راهپیمایی کردند.

  1. افتخار میکنم امام جمعه ای مانند اقای غفاری داریم

  2. روحانیون بومی از رفتار و منش آقای غفاری الگو بگیرن.

Go to TOP