چاپ خبــر
نیمه شب گذشته در خیابان کاوه اصفهان رخ داد؛

فوت زن و شوهر بر اثر مسمومیت با CO/ کودک ۱۲ ساله‌؛ تنها بازمانده‌ی خانواده

خبرگزاری ایمنا: نیمه شب دوشنبه، ششم آبان ماه جاری، زن و شوهری بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن جان خود را از دست دادند و کودک ۱۲ ساله آنها، دچار مسمومیت شد.

به گزارش پونه زار به نقل از ایمنا، مدير منطقه چهار و رييس ايستگاه ۹ آتش نشانی اصفهان در خصوص اين حادثه اظهار داشت: نيروهاي آتش نشاني پس از رسيدن به محل حادثه در روبروي ترمينال باقوشخانه با جنازه دو نفر از اعضاي خانواده روبرو شدند و دختر ۱۲ ساله نيز به دليل داشتن وضعيت بد تنفسي، پيش از رسيدن نيروهاي اورژانس توسط آتش نشانان در محل احيا شد و سپس به بيمارستان منتقل گرديد.
سرآتشيار منصور كيواني افزود: بدليل اينكه نيروهاي آتش‌نشاني به طور مستمر در حال گذراندن دوره هاي احيا و نجات هستند، توانستند در اين حادثه نيز جان دختر ۱۲ ساله را از مرگ حتمي نجات دهند.
وي بيان داشت: علت اين حادثه نقص فني در نصب دودكش آبگرمكن و استنشاق گاز منوكسيد كربن بوده اما تاييد نهايي علت مرگ برعهده سازمان پزشكي قانوني خواهد بود.
وي عنوان كرد: عليرغم آموزش هاي محله به محله سازمان آتش نشاني در خصوص خطرات حادثه منوكسيدكربن اما بازهم شهروندان اصول استاندارد را در اين زمينه رعايت نكرده و چنين حادثه هاي تلخي به وجود مي آيد.
رییس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان اصفهان نیز لحظاتی پیش در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا اعلام کرد: ساعت ۶ و ۲۹ دقیقه صبح امروز، دوشنبه ششم آبان ماه جاری در تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی اصفهان اعلام شد که خانواده‌ای در منطقه‌ی میدان شهدا، خیابان کاوه اصفهان که از شب گذشته تاکنون، صدای آب از منزل آنها به گوش می‌رسید، دچار کاهش سطح هوشیاری شده و نفس نمی‌کشند.
دکتر حمیدرضا نیک‌نام افزود: پس از اعلام گزارش این حادثه، نیروهای فوریت‌های پزشکی بر بالین مصدومان حاضر شدند و پس از کنترل علائم حیاتی آنان دریافتند که پدر ۵۰ ساله و مادر ۴۵ ساله جان خود را از دست داده و دختربچه‌ی ۱۲ ساله دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شده است.
وی با بیان اینکه جنازه پدر خانواده در حمام و مادر و دختر در اتاق بودند، تصریح کرد: دختر بچه برای انجام اقدامات درمانی یشرفته به بیمارستان امین اصفهان منتقل شد.

Go to TOP