چاپ خبــر
با تصویب شورای نظارت بر صدا و سیما:

9 بازیگر زن سینمای کشور از فعالیت‌های هنری محروم شدند

نرگس محمدی بازیگر نقش «ستایش» و 8 هنرمند زن دیگر از فعالیت های هنری محروم شدند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما، این شورا بر اساس مصوبه ای ، رسانه ملی را موظف نمود تا با هنرمندانی که شئونات اخلاقی و رسانه ای را در شبکه های اجتماعی رعایت نمی کنند قطع همکاری نماید .

شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما استفاده و حضور در شبکه های اجتماعی را فرصت تعامل هرچه بهتر هنرمندان با مردم و مخاطبان دانسته و صرفاً حضور نامناسب و انتشار تصاویری که باعث نادیده انگاشته شدن ارزش ها می شود را خلاف ضوابط و مقررات می داند.

بر اساس مصوبه شورای نظارت بر صداوسیما، 9 بازیگر زن بدلیل «بدحجابی» از فعالیت هنری محروم شدند که اسامی آنها عبارتند از: لیندا کیانی، حنانه شهشهانی، نرگس محمدی، النازحبیبی، بهاره افشاری، حدیث میرامینی، سحرقریشی، روناک یونسی و رابعه اسکویی.

  1. رابعه اسکویی؟؟؟؟ نه واقعا؟؟؟ رابعه اسکویی :)))))))

  2. این هنرمندان تازمانی که چهره واقعی خود رانشان ندهند به عنوان هنرمند نباید معرفی شوند .چطورممکن است مثلاٌستایش نقشی به این زیبایی وباحجاب بازی کند .ولی عملاٌ بدون اعتقادبه بازی والگویی خودش طوری درمجامع عمومی ظاهرشودوتصاویری درسایت خودش به نمایش بگذاردکه مردم انتظارآن رانداشته باشند پس اینها مردم فریبی می کنند وهنرمند نیستند .هنرمند کسی است که الگوی جامعه می شود وباید درهمه حالت نجابت داشته ویکرنگ باشد.اینها بایدازامثال پرستویی،مشایخی ،ارجمندو….الگوبگیرندتابتوان آنهاراهنرمند نامید.نه اینکه ممنوع التصویرشوند این ننگی است برای آنها.

  3. تا از صحت اخبار مطلع نشدید کار نکنید
    این خبر رسما تکذیب شد
    بهتر است از سایت شما هم حذف بشود

    • پونه زار گفت:

      همان طور که در متن خبر منبع آورده شده است، این خبر از پایگاه اطلاع رسانی شورای نظارت بر صدا و سیما درج شده و تاکنون نیز از طرف این پایگاه تکذیب نگردیده است

Go to TOP