چاپ خبــر
در نشست خبری؛

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فریدونشهر تشریح شد

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در نشستی خبری به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فریدونشهر پرداخت.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، در آستانه سی و پنجمین هفته بزرگداشت دفاع مقدس، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه فریدونشهر طی نشستی خبری برنامه‌های اجرایی در این هفته را بازگو کرد.

سروان پاسدار حسن مری با اشاره به سالروز هجوم عراق به 1352 کیلومتر از مرزهای کشورمان در جنگ تحمیلی، ثمره مقاومت و ایثارگری رزمندگان اسلام را امنیت و اقتداری دانست که اکنون کشور به آن می‌بالد. وی از تشکیل ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس در فرمانداری خبر داد و سپاه و بسیج را دبیر این ستاد اعلام کرده و به تشریح برنامه‌های تصویب شده برای این هفته پرداخت.

IMG_7927

اجرای صبحگاه مشترک، سرکشی از خانواده‌های شهدا، رژه موتوری، نشست‌های سیاسی، نشست والدین حلقه‌های صالحین، نواخت زنگ مقاومت در مدارس، عطرافشانی قبور مطهر شهدا در سطح شهرستان، برگزاری ایستگاه صلواتی، پیاده‌روی خانوادگی و همایش دوچرخه‌سواری از جمله برنامه‌هایی است که برای هفته دفاع مقدس تصویب شده است.

روزهای این هفته افتخارآفرین به ترتیب به نام‌های «نیروهای مسلح، سلحشوری، پایمردی»، «روحانیت، علم و دانش‌پژوهی، سربازان»، «شهیدان، جانبازان، صلابت و فخرآفرینی»، «معنویت، زنان، خانواده و سلامت»، «دفاع همه جانبه، جوانان، پشتیبانی مردمی و اصناف»، «ولایتمداری، رزمندگان، جهادگران، آزادگان، پیشکسوتان»، «وحدت ملی، بصیرت، دشمن شناسی و بیداری اسلامی و استکبار ستیزی» و «فرماندهان، عزت‌مداران، حماسه آفرینان» نام‌گذاری شده است.

اولین روز هفته دفاع مقدس برابر است با 31 شهریور ماه و مصادف است با سالروز آغاز تجاوز عراق به مرزهای کشورمان. علاوه بر شهر فریدونشهر در روستاهای این شهرستان نیز برنامه‌هایی از جمله پیاده‌روی خانوادگی، اجرای مسابقات بومی ورزشی و نشست‌های سیاسی برگزار می‌شود.

 

Go to TOP