چاپ خبــر
با همت جوانان فریدونشهر؛

اینترنتی با سرعت 30 مگابیت در راه فریدونشهر

یک شهروند فریدونشهری با حمایت یک شرکت خصوصی اقدام به انتقال اینترنت پرسرعت 30 مگابیت بر ثانیه با استفاده از آخرین فناوری روز دنیا به فریدونشهر نموده است.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، یک شرکت خصوصی قدرتمند در زمینه فناوری اطلاعات اقدام به ایجاد بستر برای انتقال پهنای باند بالا به شهرستان فریدونشهر کرده است.

مدیر این شرکت در گفتگو با خبرنگار پونه زار از تلاش چندماه برای انجام این پروژه سخن گفت و اظهار کرد با به سرانجام رساندن این پروژه، اینترنتی با سرعت 30 مگابیت در ثانیه در اختیار شهروندان فریدونشهری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به مصوبات جدید رگولاتوری ایران تصریح کرد: سیاست‌های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اجازه ارائه مجوز جدید به شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت را نمی‌دهد و این شرکت بر اساس نیاز شهرستان، تلاش به بسترسازی برای ارائه یک اینترنت پرسرعت کرده است.

این کارشناس فناوری اطلاعات از پوشش بالای خدمات این شرکت سخن به میان آورد و گفت: با شروع به کار خدمات اینترنتی این شرکت، به علت بی سیم بودن، قابلیت ارائه اینترنت پرسرعت به روستاها و نقاط دوردست شهرستان در کمترین زمان ممکن وجود دارد.

وی علاوه بر فراگیر بودن، قابلیت جابه جایی و حمل، قابلیت کنترل بر میزان مصرف و سرعت انتقال داده، عدم احتیاج به خط تلفن و … را از مزایای این اینترنت برشمرد.

مدیر این شرکت به خبرنگار پونه زار گفت: خدمات بی سیم جدیدترین فناوری رسانه در جهان است که علاوه بر سرعت در نصب و بهره برداری از تجهیزات، قابلیت ارائه اینترنت پرسرعت را نیز داراست.

این کارشناس فناوری اطلاعات همچنین نوید ارائه آی‌پی به تعداد نامحدود به متقاضیان و همچنین خدمات تلفن ثابت در مکان‌هایی که خدمات شرکت مخابرات هم وجود ندارد، را داد.

  1. منظورتون از سرعت چیه؟ سرعت دانلود یا پهنای باند؟؟؟؟ ضمنا بیت یا بایت؟؟؟؟
    خیلی از شرکت ها با تغییر نام مگابایت به مگابیت یجورایی بزرگنمایی می کنند!
    الان شما تیترتون میگه بایت اما زیرش نوشتین بیت !!!

Go to TOP