چاپ خبــر
در سالروز آغاز جنگ تحمیلی؛

رژه موتوری سپاه به مناسبت هفته دفاع مقدس در فریدونشهر/گزارش تصویری

امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس رژه موتوری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در سطح شهر فریدونشهر برگزار شد.

  1. مرتضی گفت:

    سلام
    به نظرم کار الکی هستش.بزرگداشت باید مردمی باشه و به یاد جبهه ها بندازه ادم رو. نه با صورتای پوشیده و … ماشین تو خیابون راه انداختن …..

  2. این ماسکهای سیاه موتور سواران نماد چیست .. . رزمندگان و شهدای عزیزمان این دلیر مردان جبهه های نبرد انسانهای خاکی و بی الایشی بودند که صورتهای غباری انها همیشه میدرخشید .

  3. سلام
    حرف شما متینه
    اما اون روزهایی که دستمون خالی بود با تمام وجود جلوی دشمن هامون ایستادیم ولی الان که دستمون پره چرا داشته هامونو به رخ دشمن نکشیم؟!!
    واما از خودمون باید پرسید چرا مردمی نیس؟ ( شهدا شرمنده ایم )

    • عباس گفت:

      من خودم بسیجی ام اما دوست عزیز به فرض اینکه الان بسیج تمام امکانات رو در اختیار داره ، آیا طریقه استفاده از این امکانات رو بسیجیها میدونن و یا چقدر برای تربیت جسمی بسیجی ها تلاش شده که از این امکانات استفاده کنن ؟

  4. عباس گفت:

    صورتهای پوشیده برای بچه های بسیج مناسب نیست . اگر صحبت از اقتدار بسیج هست بهتره به جای این کارها نسبت به تربیت جسمی بسیجیان اقدام بشه تا در مواقع ضرورت بتونن ازشون استفاده کنن . متاسفانه توی این شهرستان بنده جایی را تا الان سراغ نداشتم که بسیجیان رو به این کار دعوت کنن و متاسفانه این قضیه برای مسئولین بسیج شهرستان اهمیتی نداشته است .

  5. سلام بر بسیجیان دلاور و عزیز
    .

  6. جا داره تشکر کنیم از تمامی کسانی که برای امنیت کشور زحمت میکشن سپاه ارتش و به ویژه نیروی انتظامی چه با ماسک و چه بدون ماسک باید نیتشون خیر باشه نه جلب توجه تشکر

  7. بابا اومدن با ماسک هاشون پز بدن .

  8. بخدا ایول داره.درود بر بسیجیان دلاور.خیلی زیباست.
    بیگگگ لااااااایک

Go to TOP