چاپ خبــر
بین الملل

تلاش آمریکا برای تحریف موضع سوریه در قبال کنفرانس ژنو 2

یک منبع در با اشاره بوزارت خارجه سوریهه تصمیم آمریکا برای ادامه سیاستهای تشدید خشونت و تروریسم در سوریه، گفت: واشنگتن در تلاش است که موضع واقعی سوریه در قبال کنفرانس ژنو 2 را تحریف کند.

 به گزارش پونه زار و به نقل از خبرگزاری مهر: خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک منبع در وزارت خارجه سوریه گفت: دولت آمریکا با دروغ و نیرنگ سعی دارد موضع واقعی خود را در نپذیرفتن راهکار مسالمت آمیز بحران سوریه در کنفرانس ژنو 2 پنهان کند.

به گفته این منبع، دولت آمریکا همچنین جبهه تروریستی النصره را که وابسته به القاعده است تجهیز تسلیحاتی می کند تا سیاستهای خشونت و تروریسم را ادامه دهد.

وی افزود: این مسئله به سود رژیم صهیونیستی است. بنابراین دولت آمریکا سعی دارد موضع سوریه را در قبال برگزاری بدون پیش شرط کنفرانس ژنو تحریف کند.

منابع آگاه نیز اعلام کردند: اظهارات مقامات وزارت خارجه آمریکا درباره آماده نبودن دولت سوریه برای شرکت در کنفرانس ژنو 2 دگرگون کردن واقعیت است.

این در حالی است که  الکساندر لوکاشویچ سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه نیز گفت: آمریکا با بیان اینکه دولت سوریه آمادگی شرکت در ژنو 2 را ندارد، حقایق را کاملا دگرگون می کند.

وی با بیان این مطلب افزود: طرفی که برای شرکت در کنفرانس مذکور آمادگی ندارد، گروه موسوم به مخالفان دولت سوریه است.

Go to TOP