چاپ خبــر

اولین فیلم سینمای فریدونشهر اکران شد/محمدرسول الله(ص) روی پرده سینمای شهر

پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای کشور هر روز ساعت 19 روی پرده سینمای فریدونشهر قرار می‌گیرد. فیلم محمدرسول الله(ص) داستان یهودیانی که قبل از تولد پیامبر در جستجوی وی بودند، حمله سپاه فیل به خانه کعبه، محاصره مسلمانان در شعب ابی طالب، دزدیدن پیامبر در کودکی و … را به نمایش در آورده است.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، بالاخره بعد از کش و قوس‌های فراوان سینمای فریدونشهر در مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونشهر افتتاح شد و فعالیت خود را آغاز کرد، آن هم با وزین‌ترین اثر سینمایی کشور، محمد رسول الله(ص).

روز گذشته با حضور مسئولین شهرستان، نام فریدونشهر در رده شهرهای صاحب سینما آن هم سینمای دیجیتال قرار گرفت و در مراسم افتتاحیه مهمترین فیلم تاریخ سینمای کشور روی پرده آن نقش بست.

296753_orig

حُسن سینمای دیجیتال، بروز بودن فیلم‌های آن است و در حال حاضر فیلم محمد رسول الله(ص) ساخته مجید مجیدی که روایتی تحسین برانگیز از زندگی پیامبر اسلام(ص) است، همزمان با سینماهای سراسر کشور در این سینما اکران می‌شود.

فیلم محمدرسول الله(ص) داستان یهودیانی که قبل از تولد پیامبر در جستجوی وی بودند، حمله لشکر فیل به خانه کعبه، محاصره پیامبر در شعب ابی طالب، دزدیدن پیامبر در کودکی و … را به نمایش در آورده است.

2-1-20131110233428

این فیلم پرهزینه‌ترین فیلم سینمای ایران بوده و دیروز لقب پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای کشور را هم به خود اختصاص داد. اکران سینمای فریدونشهر هر روز ساعت 19 و فروش بلیط از ساعت 18 انجام خواهد شد.

  1. مولیانی گفت:

    موافقم. کار خوب و موثری است.

Go to TOP