چاپ خبــر
عضو شورای عالی استان ها خبر داد؛

اختصاص بیست درصد از دو درصد مالیات بر ارزش افزوده کل کشور به شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر

میرزائیان گفت: اختصاص بیست درصد از دو درصد مالیات بر ارزش افزوده کل کشور به شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و شورای فرادست در شورای عالی استان ها به تصویب رسید.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از نطنزنا، نماینده شورای استان اصفهان در شورای عالی استان ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیستمین جلسه شورای عالی استان های کشور در محل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.
حسین میرزائیان افزود: در ابتدای جلسه بصیری پور رئیس شورای عالی کشور پیرامون مناسبت های روز و دستور کار جلسه مطالبی را مطرح کرد و بنده به عنوان نماینده شورای استان اصفهان در شورایعالی کشور در خصوص دستور کار جلسه پیشنهاداتی را مطرح کردم که مورد تصویب قرار گرفت.
وی تصریح کرد: در این جلسه اختصاص بیست درصد از دو درصد مالیات بر ارزش افزوده کل کشور به شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و شورای فرادست اولین پیشنهادی بود که به تصویب رسید.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر بادرود در تشریح دومین پیشنهاد تصویب شده در شورای عالی استان ها گفت: کسانی که از طرف شورای اسلامی شهرستان به شورای استان راه می یابند  باید حداقل مدرک کارشناسی داشته باشند و همچنین کسانی که از طرف شورای استان به شورای عالی راه می یابند باید مدرک کارشناسی ارشد یا سابقه یک دوره کامل عضویت در شورای استان را داشته باشند.
میرزائیان خاطر نشان کرد: در این جلسه در خصوص مصوبات اخیر مجلس شورای اسلامی درباره کاهش اعضای شورای اسلامی در شهرهای بالای صد هزار نفر انتقاد و مقرر شد بنده به اتفاق تعدادی از اعضای شورای عالی با رئیس مجلس ملاقات و درباره اصلاح قانون شوراها رایزنی های لازم را صورت دهیم.

Go to TOP