چاپ خبــر
رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان خبر داد:

بارش رحمت الهی در تاسوعا و عاشورای حسینی

بررسی وضعیت هواشناسی نشان می دهد ناپایداری هوا از اواخر هفته جاری آغاز می شود و با ادامه دار شدن این ناپایداری تاسوعا و عاشورای حسینی امسال در اصفهان با بارش باران همراه است.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از صاحب نیوز، رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بررسی وضعیت و شرایط جوی نشان می دهد که سامانه باران زا که دو روز گذشته بر روی استان فعال بود تضعیف شده است افزود: در روزهای ابتدای هفته جاری ورود سامانه هوای سرد باعث شد تا هوای بخش های غربی، مرکزی استان اصفهان خنک شود اما با ضعیف شدن این سامانه باز هم افزایش دما در اصفهان خواهیم داشت.

حسن خدا بخش در ادامه از افزایش ابر و وزش باد در روزهای آینده برای شهر اصفهان خبر داد و اضافه کرد: بارش های خفیف در هفته جاری برای استان پیش بینی شده و از روز چهارشنبه نقشه ها ناپایداری هوا را نشان می دهند که تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.

وی افزود: روزهای پنج شنبه و جمعه بارندگی خفیف در بخش های غرب،شمال و مرکز استان پیش بینی شده و در روز تاسوعای حسینی نیز این بارندگی و ناپایداری در شهر اصفهان و سطح استان وجود دارد.

به گفته وی،روز عاشورای حسینی وضعیت هوا نسبت به روزهای قبل پایدار تر است اما امکان بارندگی در سطح شهر و همچنین مناطق غربی و شمالی استان اصفهان وجود دارد.

Go to TOP