چاپ خبــر
ورزشی

آقای خاص جنگ روانی را شروع کرد

مورینیو: اگر حرف‌های مویس را من زده بودم، الان دردسر بزرگی داشتم.

به گزارش پونه زار و به نقل از خبرآنلاین : مورینیو در واکنش به حرف‌های مویس که گفته بود توطئه ای در برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر وجود داشته، گفت: «اگر من چنین حرفی بزنم دردسر بزرگی برایم درست می‌شود. شما (خبرنگاران) همین کار را با دیوید هم می‌کنید؟ تا آنجا که می‌دانم قرعه مسابقات توسط کامپیوتر انجام می‌شود. مگر اینکه کامپیوتر ویروسی شده باشد! نمی دانم، برنامه بازی‌ها برای من اهمیتی ندارد.»

مورینیو همچنین معتقد است دو تیم شهر منچستر که سال گذشته قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر را به دست آورند چندان هم قدرتمند نبودند. او می گوید فوتبال انگلیس طی دورانی که او در این فوتبال حضور نداشته، افت کرده است: «چند سال پیش تیم‌های قهرمان، واقعا بهتر بودند. به نظر شما منچستریونایتد که سال گذشته قهرمان شد واقعا یک تیم باورنکردنی بود؟ من که این‌طور فکر نمی‌کنم. بقیه رقیبان فصل خوبی نداشتند و ضعیف کار کردند. سال قبلش هم همینطور بود که منچسترسیتی قهرمان شد. واقعا آنها یک تیم خارق العاده بودند؟ اصلا این‌طور فکر نمی کنم. دیگر تیم‌ها اشتباهات زیادی داشتند که باعث شد سیتی در نهایت قهرمان شود. در گذشته شما آرسنال فوق العاده را داشتید که بدون حتی یک شکست قهرمان شد. چلسی را داشتید با شکستن رکورد امتیازات قهرمان شد. یونایتد را داشتید که بعد از قهرمانی دوگانه ما، در یک فصل باورنکردنی قهرمان لیگ برتر شد. قهرمان‌های فصل‌های دیگر هم عالی بودند اما به ویژه در دو فصل گذشته من چنین احساسی نداشتم.»

آقای خاص هم چنین خریدن وین رونی را فراموش نکرده و بار دیگر اعلام کرد رونی تنها بازیکنی است که می خواهد به چلسی اضافه کند. در صورت نیامدن رونی، آن وقت مورینیو سراغ ساموئل اتوئو مهاجم آنژی ماخاچ قلعه می رود: «من فقط یک مربی ام که مثل بقیه همکارانم سعی دارم تیمم را تقویت کنم. همه آن ها می گویند نه دیگر بازیکنی نمی خواهیم، اما همه مان دروغ می‌گوییم. تا روز آخر، بازار نقل و انتقالات باز است و همگی منتظر می مانیم ببینیم چه می شود. وقتی می گوییم از تیم مان راضی هستیم داریم دروغ می گوییم چون همیشه می خواهیم تیم بهتری داشته باشیم. نه فقط ما یا یونایتد بلکه هر تیم دیگری دنبال بهترین هاست.»

سرمربی چلسی ادامه داد :«خوشحالم بازیکنی که قبلا با من کار کرده می گوید دوست دارد بار دیگر با من همکاری کند، مخصوصا که او ساموئل اتوئو است.»

مورینیو در پایان بار دیگر تاکید کرد که داوید لوییز از چلسی جدا نخواهد شد: «دوست دارم او را حفظ کنم. می دانم تیمی مثل بارسلونا لوییز را می خواهد چون او یکی از بهترین مدافعان میانی جهان است. اما صادقانه می گویم که شانسی برای جدایی او وجود ندارد.»

Go to TOP