چاپ خبــر

افزایش قیمت لبنیات با چراغ خاموش

قیمت برخی محصولات لبنی برغم ممنوعیت ، در یک ماه اخیر افزایش داشته است.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از صدا و سیما،  یک فروشنده مواد لبنی با اشاره به افزایش نامحسوس قیمت این مواد خوراکی گفت :‌ در یک ماه گذشته پنیر سفید یک برند از ۴۵۰۰ تومان به ۴۸۰۰ تومان افزایش قیمت داشته و ‌شیر نیم‌چرب از ۲۱۰۰ تومان به ۲۵۰۰ تومان رسیده است.شیر پر چرب یک برند از ۲۴۰۰ تومان  به ۲۶۰۰ تومان افزایش قیمت داشته ،‌  شیرکاکائو از ۴۰۰۰ تومان به ۴۲۰۰  و  ماست همین برند ۴۸۰۰ تومان به ۵۴۰۰ تومان رسیده و همه خامه‌ها نیز ۱۰۰ تومان افزایش قیمت داشته‌ است.

این فروشند ادامه داد:‌  متاسفانه برخی از مشتریان از کاهش  کیفیت این محصولات نیز اظهار نارضایتی می کنند.

وی افزود :‌ متاسفانه برخی از برندهای معروف دائم درحال افزایش قیمت هستند و هر زمان که یک برند افزایش قیمت می‌دهد ،‌ بقیه برندها نیز به تبع آن افزایش قیمت می‌دهد.

در ادامه یکی از مشتریان این مغازه گفت:‌ هر زمانی که به فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنیم با افزایش قیمت روبرو هستیم و این اتفاق روزمره شده است. وی ادامه داد:‌گاهی اوقات در برخی از محصولات کاهش وزن نیز مشاهده می شود.

یکی دیگر از فروشندگان مواد لبنی درباره افزایش قیمت‌ها گفت: در یک ماه گذشته به طور نامحسوسی افزایش قیمت داشتیم که نارضایتی مشتریان را به همراه داشت.

وی درباره افزایش قیمت برخی از کالاها گفت:‌ یکی از فروشندگان محصولات لبنی سیصد تومان شیر خود را گران کرده و ما را مجبور کرده است در صورت خرید شیر بقیه محصولات را نیز به ما ارائه دهد. وی ادامه داد:‌  تمام شیرها در یک ماه گذشته سیصد تومان افزایش قیمت داشته است.

این فروشنده مواد لبنی گفت:‌  پنیر خامه‌ای یک برند دیگر از ۲۸۰۰ تومان به ۳۰۰۰تومان

؛ ‌یک نوع ماست از ۸۵۰۰ تومان به ۸۸۰۰ تومان و پنیر یک برند از ۴۳۰۰ تومان به ۴۸۰۰ تومان افزایش یافته است.

این در حالی است که افزایش قیمت هرگونه مواد خوراکی در ماه‌های اخیر ممنوع اعلام شده است.

Go to TOP