چاپ خبــر
پژوهشگر و استاد دانشگاه:

هدف آمریکا از مذاکره سیطره مجدد فرهنگی و اقتصادی است

عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور هدف آمریکا از مذاکره با ایران را براندازی نظام جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، دکتر اصلانی، پژوهشگر و استاد دانشگاه، پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان فریدونشهر حاضر شد و گفت: هدف آمریکا از مبارزه با انقلاب اسلامی و طراحی 15 کودتا و فتنه‌های سال 78 و 88 سیطره مجدد فرهنگی و اقتصادی بر ایران اسلامی است.

وی علت انقلاب مردم ایران را حقارت بین المللی دانست که گریبان ایرانیان را گرفته بود و ملت احساس می‌کرد باید از این تحقیر رهایی یابد، تحقیری که ناشی از نوکری و گوش به فرمان بودن پهلوی برای آمریکا و دیگر استعمارگران بود.

اصلانی کودتای 28 مرداد 1332، به شهادت رساندن دانشجویان در 16 آذر سال 1332، حمایت و تحکیم حکومت شاه، تأسیس سازمان مخوف ساواک، کشتار صدها نفر در قیام 15 خرداد، تحمیل قانون کاپیتولاسیون، تحریک صدام برای جنگ علیه ایران، مصادره اموال ایران در کشورهای خارجی، ماجرای طبس، کودتای پایگاه سوم شکاری همدان موسوم به کودتای نوژه، طراحی 14 کودتای نظامی دیگر که در نطفه خفه شدند، حمایت از صدام در جنگ با ایران و دادن سلاح‌های کشتار جمعی و شیمیایی به او را بخشی از اقدامات آمریکا علیه ایران برشمرد.

عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور از دیگر جنایات آمریکا علیه کشورمان از حمله به سکوی نفتی و کشتی نفتکش ایرانی، حمله به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس، حمایت از سارمان منافقین، وضع تحریم‌های ظالمانه جهانی علیه کشورمان، تلاش برای نفوذ فرهنگی و براندازی نرم انقلاب اسلامی، طراحی فتنه‌های سال 78 و 88 و ساخت فیلم‌های ضدایرانی و ضدشیعی نام برد.

این استاد دانشگاه با اظهار این که آمریکا تنها برای تسلط بر کشورمان مجبور به مذاکره با ما شده است، حملات سایبری و اینترنتی آمریکا به فرهنگ اسلام و شیعه، ترور دانشمندان هسته‌ای همچون شهیدان احمدی روشن، رضایی نژاد و علی محمدی، راه اندازی جنگ نیابتی در منطقه آسیای غربی و در کشورهای اسلامی با ساماندهی، تحریک و تقویت داعش و دیگر نیروهای تکفیری و ناامنی مرزهای شرق و غرب توسط گروهک‌های تروریستی مختلف را از دیگر دشمنی‌های آمریکا علیه کشورمان بیان کرد.

وی با بیان این که دشمنی آمریکا و جمهوری اسلامی ایران، ماهینی است، تصریح کرد: آمریکا در پساتحریم به دنبال استحاله نظام اسلامی ایران است.

  1. با سلام و عرض تبریک هفته بسیج. به اطلاع می رسد جناب دکتر اصلانی عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان می باشند.

  2. مهدی ع گفت:

    سایت عزیز، نشر چنین مطالبی خالی از لطف نیست. اما…
    بنده به شخصه بیش از دو سال است که از سایت شما دیدن می کنم چون عاشق فریدونشهر هستم. متاسفانه خبرهای مربوط به فریدونشهر اکثرا راجع به سخنرانی های افراد مختلفی اعم از مسئولین و افراد متفرقه دیگر است که اغلب هم حاوی نکته خیلی جدیدی نیست.
    ای کاش سایت پونه زار عزیز به خبر هایی هم اهمیت می داد و بیشتر می پرداخت که راجع به فعالیت های اقتصادی جدید در شهر، فرصت های جدید شغلی، کاستن موانع برای سرمایه گذاری در شهر و جذب و استفاده از منابع مختلف برای پیشرفت روز به روز شهر بود. قطعا همه ما در جهت پیشرفت این شهر پر پتانسیل باید قدم های محکمی برداریم و بی شک اهمیت دادن بیشتر به این دست خبرها، مردم رو بیشتر مشتاق و پیگیر مسائل مهم شهرشون میکنه.
    به امید سربلندی بیش از پیش بام ایران، فریدونشهر

Go to TOP