چاپ خبــر
در بیانیه کانون بسیج فرهنگیان اصفهان به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان اعلام شد:

مبارزه با استکبار و تن به ذلت ندادن، راه معلمان بسیجی است

کانون بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در آستانه سالروز یوم‌الله ۱۳ آبان بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش  پونه زار به نقل از ایمنا  ؛ در این بیانیه آمده است: فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان یادآور حضور حماسی فرهنگیان و دانش‌آموزان ایران اسلامی در صحنه‌های انقلاب و راهپیمایی‌های دوران انقلاب می‌باشد.
ما فرهنگیان بسیجی همگام و همراه با دانش‌آموزان عزیز و مردم بصیر و بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از تمام توان خود در راه پیشبرد منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) استفاده خواهیم نمود و با بصیرت و بیداری و تلاش در تربیت دانشمندان آینده کشور عزیزمان در مقابل زورگویان و سلطه طلبان استقامت و ایستادگی می‌نماییم.
ای بیانیه در بخشی دیگر اعلام کرد: ما فرهنگیان بسیجی، شیطان بزرگ را عامل اصلی گرفتاری جهان اسلام دانسته و راه مبارزه و تن به ذلت و خواری ندادن، که همه راه انبیاء و اولیاء الهی می‌باشد را سرلوحه تلاش و فعالیت خود می‌داند. از جمله عمل به وظیفه سازمانی خود در آموزش و پرورش مبنی بر آموزه‌های دینی که غایت آن پیشرفت و تعالی و رهایی از وابستگی در رسیدن به استقلال همه جانبه می‌باشد.
این بیانیه در خاتمه تاکید کرد: فرهنگیان بسیجی به عنوان طلایه‌داران و افسران فرهنگی جنگ نرم با الهام از موازین شرع مقدس و با تاسی از قانون و رهنمودهای مقام معظم رهبری (دام ظله) با تمام توان در جهت تعالی و پیشرفت کشور هم و غم خود از جمله دسترسی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و سایر علوم مورد نیاز جامعه امروز را به کار خواهد گرفت تا کشور عزیزمان را به قله‌های سعادت برساند.
از خداوند توفیق روزافزون برای ملت همیشه قهرمان ایران اسلامی و سلامتی و طول عمر با عزت رهبر و مقتدایمان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (دام ظله)، دولت تدبیر و امید، موفقیت فرهنگیان دلسوز، ملت ایران اسلامی، دانش‌آموزان عزیز و آینده‌سازان این مرزو بوم را خواستاریم.

Go to TOP