چاپ خبــر
مدیرکل امور روستاها و شوراهای استانداری اصفهان:

بودجه عمرانی روستاها در سال جاری تا چهار برابر افزایش پیدا کرده است

جاده دسترسی و حسینیه گلستان شهدای روستای میلاگرد در حضور مدیرکل امور روستاهای استانداری اصفهان افتتاح شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، با حضور عیسی بهمنی، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان، دیروز دو طرح عمرانی در روستای میلاگرد از دهستان برف انبار شهرستان فریدونشهر افتتاح شد.

در این مراسم که امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان و مردم روستای میلاگرد حضور داشتند، آسفالت جاده دسترسی و حسینیه گلستان شهدای روستای میلاگرد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

milagerd002

عیسی بهمنی در حاشیه این مراسم از عزم استانداری اصفهان برای انجام امور عمرانی در روستاها خبر داد و اظهار کرد در سال جاری بودجه عمرانی روستاها تا چهار افزایش پیدا کرده است.

ناصر اسدی، فرماندار فریدونشهر، در این افتتاحیه ضمن تشکر از مسئولین استانداری اصفهان گفت: مجموعه عمرانی استانداری به این امر واقف هستند که فریدونشهر با وجود گستردگی روستاها، از کارهای زیربنایی و زیرساختی کمی بهره برده است و نیاز به انجام فعالیت بیشتر است.

milagerd003

وی از توقف اجرای طرح‌های هادی و عمرانی روستایی شهرستان به علت بروز سرما و بارش برف سخن گفت و اظهار امیدواری کرد با گرم شدن هوا در فصل بهار، بلافاصله این طرح‌ها از سر گرفته شود.

  1. درود براستاندار ومعاونت عمرانی ومدیرکل دفتر امور روستایی الحق ووالانصاف که اعتبارات این منطقه چند برابرشده است .از این مسئولین گرانقدر تشکرمی کنیم وتوفیق روزافزون ان بزرگواران رااز خداوند منان خواستاریم وامیدواریم که این کمکها تداوم داشته باشد

  2. باتقدیروتشکراز فرماندارمحترم وهمکارانشان درفرمانداری وباتقدیروتشکر از بنیاد مسکن که دراجرای اسفالت روستاها سنگ تمام گذاشتند امیدوارم100متر آسفالت بهرام آباد راهم فراموش نکنند.

Go to TOP