چاپ خبــر

پيام تبريك استاندار اصفهان به مناسبت ولادت حضرت عيسي مسيح (ع) و آغاز سال نو ميلادي

رسول زرگرپور در پيامي ميلاد حضرت عيسي مسيح(ع) و سال نوي ميلادي را تبريك گفت .

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، متن پيام تبريك رسول زرگرپور به مناسبت ولادت حضرت عيسي مسيح (ع) و آغاز سال نو ميلادي بدين شرح مي باشد .

بدينوسيله خجسته سالروز ميلاد فرخنده ي حضرت عيسي مسيح (ع) پيامبر توحيد، صلح و مودت و اسطوره ي صبر و شكيبايي و نيز آغاز سال نوي ميلادي را به عموم پيروان پاك نهاد آن پيامبر عظيم الشان تبريك و تهنيت عرض مي نمايم .

اصفهان اين خطه ي هميشه جاويد هنر و انديشه و دانشنامه فرهنگ، تمدن، تاريخ، هنر و معنويت ايران زمين، در طول تاريخ ميراث دار ارزشمند همزيستي مسالمت آميز اديان توحيدي بوده است .

تقارن ولادت با سعادت ختمي مرتبت، پيامبر گرامي اسلام(ص) و ولادت حضرت عيسي مسيح(ع) در اين ماه، سالي مشحون از خير و بركت، مودت و دوستي و تلاش براي اعتلاي نام جمهوري اسلامي ايران در جامعه ي بين الملل را نويد مي دهد .

اميد صادق و رجاي واثق دارم تا در پرتو عنايات بيكران حضرت حق، سال ۲۰۱۶ ميلادي، سرآغاز فصلي نو در تحكيم و تعميق صلح و دوستي و همزيستي مسالمت آميز و پرهيزاز هرگونه افراطي گري در جهان باشد و ترويج فرهنگ اصيل اصفهان به عنوان شهر جهاني صنايع دستي و شهر خلاق جهان بيش از پيش توسط دوستداران فرهنگ و گردشگري و هم استاني هاي عزيز و پيروان اديان توحيدي محقق گردد .
Go to TOP