چاپ خبــر
به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت رسول اکرم(ص):

اسکی، سمفونی برف و سرعت در پایتخت برفی استان خودنمایی می کند

رییس هیات اسکی استان اصفهان، از میزبانی چهار روزه پیست اسکی این شهرستان به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) خبر داد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از ایمنا، محمود یسلیانی با اعلام این خبر اظهار داشت: به دلیل استقبال ورزشکاران و دوستداران طبیعت برفی و همچنین ولادت باسعادت  نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)  پیست اسکی فریدونشهر در روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر میزبان علاقمندان می باشد.

وی ادامه داد: اسکان در محل پیست، رستوران، کافی شاپ، خرید و کرایه لوازم اسکی، تله اسکی، نماز خانه و سرویس های بهداشتی و همچنین پارکینگ خودروها از جمله خدماتی است که در این محل به گردشگران و اسکی بازان ارائه می شود.

لازم به ذکر است، دانه‌های بلورین برف از ابرهایی که بر فراز آسمان خودنمایی می‌کند، همچون ترانه‌ای آهنگین رقصان بر دامنه‌ی کوه ها و دشت‌ها می نشینند و حالا شهر فریدونشهر( پایتخت برفی استان اصفهان)  پوشیده از برف، همچون نگینی در غرب استان  می‌درخشد.

طبیعت و جاذبه‌های گردشگری فریدونشهر( پایتخت برفی اصفهان) این روزها با بارش برف و فرارسیدن فصل زمستان زیبایی‌شان دوچندان شده به‌طوری‌که زیبایی این شهر در فصل زمستان و بارش برف را با هیچ واژه‌ای نمی‌توان به‌درستی توصیف کرد.

پیست اسکی فریدون‌شهر در ۱۸۰ کیلومتری غرب اصفهان و ۳ کیلومتری فریدون‌شهر و در دامنه ی کوه تسیخه قرار گرفته و مرتفع‌ترین پیست فلات مرکزی  ایران است. زمان بازدید از این پیست که در ارتفاعات موسوم به گردنه روستای چغیورت استقرار یافته است، از اوایل پاییز تا اواخر فروردین ماه می‌باشد.

Go to TOP