چاپ خبــر

تاییدصلاحیت 33 نفر از داوطلبان نمایندگی فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در هیات اجرایی

استاندار اصفهان از تایید صلاحیت 33 نفر از مجموع 37 داوطلب نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه ی فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت خبر داد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، رسول زرگرپور، استاندار اصفهان، در جمع خبرنگاران به ارائه گزارش بررسی صلاحیت کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط هیات اجرایی پرداخت.

وی گفت: در حوزه ی انتخابیه ی فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت، از مجموع ۳۷ داوطلب، ۴ نفر عدم احراز صلاحیت و ۳۳ نفر تایید صلاحیت شدند.

مقام عالی دولت در استان اظهار کرد: بر اساس آمار قبلی ۱۰۱۴ نفر از استان اصفهان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی داوطلب شده بودند که بعد از ارسال مدارک یک نفر از شهرگجرات هند نیز برای شهرستان نطنز داوطلب شده بود که تعداد داوطلبین در استان اصفهان به ۱۰۱۵ نفر رسید.

رسول زرگرپور با بیان اینکه تایید صلاحیت ها بر اساس استعلام های ۴ گانه صورت گرفت، افزود: عدم احراز صلاحیت ها منحصرا به استعلامات صورت گرفته اختصاص دارد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه ۸۶۴ نفر در کل استان اصفهان تایید صلاحیت شدند، افزود: در کل استان اصفهان ۴۲ نفر انصراف دادند وصلاحیت ۱۰۹ نفر نیز براساس استعلام های ۴ مرجع قانونی احراز نشد.

زرگرپور افزود: افرادی که صلاحیت آن ها احراز نشده است می توانند از فردا به مدت ۴ روز اعتراض خود را به هیأت های نظارت اعلام نمایند.

داوطلبان در گام بعدی باید توسط هیات نظارت که ملاک های دقیقتری برای احراز صلاحیت کاندیداها دارند تایید شوند.

Go to TOP