چاپ خبــر

تولید سری جدید «قندپهلو» در گرجستان

تهیه‌کننده «قندپهلو» گفت: در سری ششم این برنامه با سفر به کشورهای فارسی زبان از جمله گرجستان برنامه جدیدی را تولید می‌کنیم.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، امیر قمیشی، تهیه‌کننده «قندپهلو»، در گفت‌وگو با تسنیم، از ساخت سری ششم این برنامه خبر داد و گفت: بنا بر موافقت مدیریت شبکه آموزش و مدیران سیمای رسانه ملی، پس از اینکه برنامه «قندپهلو» رقابت های خود را میان طنزپردازان کشور به پایان رساند.

وی افزود: در مرحله بعد فارسی زبانان خارج از کشور از جمله تاجیکستان و افغانستان را به برنامه «قندپهلو» دعوت کردیم که آن هم مورد استقبال گرفت  و حالا قصد داریم که این برنامه را به غیرفارسی زبانان فارسی گوی گسترش دهیم.

قمیشی اضافه کرد: در سری جدید این برنامه در گام اول دانشجویان فارسی زبانی در کشورهایی که زبانشان فارسی نیست مورد توجه قرار گرفته است. و  به احتمال زیاد مقصد ما گرجستان خواهد بود. در این کشورها برای شناسایی افراد می‌رویم اما در قالب یک تراول شو پخش می‌شود.

تهیه‌کننده «قندپهلو» تصریح کرد: در حال حاضر در حال انتخاب کشورها هستیم و به احتمال زیاد به کشورهای مختلف سفر خواهیم کرد.

سری جدید برنامه «قندپهلو» به تهیه‌کنندگی امیر قمیشی برای پخش از شبکه آموزش تولید می‌شود و همانند دوره‌های گذشته در این سری نیز رضا رفیع اجرای برنامه را بر عهده خواهد داشت اما تفاوت اساسی در شرکت‌کنندگان برنامه است.

Go to TOP