چاپ خبــر
در پی درگذشت استاد حوزه علمیه فریدونشهر؛

قدرشناسی مردم فریدونشهر با حضور گسترده در مراسم ترحیم حجت الاسلام میرشمسی

مراسم ترحیم استاد حوزه علمیه فریدونشهر با حضور پرشور مردم، اساتید و طلاب حوزه های علمیه قم، اصفهان، خوانسار و شهرهای دیگر برگزار شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، طی روزهای گذشته مراسم ترحیم حجت الاسلام و المسلمین محمد میرشمسی، استاد حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) فریدونشهر در مسجد اعظم وحدت آباد و مسجد جامع فریدونشهر با حضور علما، مسئولین و مردم برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانواده این مرحوم برگزار شد، اساتید و طلاب حوزه های علمیه قم، اصفهان، خوانسار ، فریدن و … حضور پیدا کردند. حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی، امام جمعه داران، و حجت الاسلام مجید گشول، استاد حوزه علمیه فریدونشهر، در این مراسم ها به بیان فضائل و خدمات استاد فقید حوزه علمیه فریدونشهر پرداختند.

حجت الاسلام میرشمسی متولد شهر قم بود. از سوابق تحصیلی وی 10 سال تحصیل تا پایان سطح سه در حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) خوانسار و دو سال شرکت در درس خاج فقه و اصول در قم را می توان نام برد. این استاد حوزه علمیه مدت چهار سال در حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) فریدونشهر به تدریس پرداخت و در هفته گذشته بر اثر سانحه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

شرکت پرشور مردم فریدونشهر در مراسم بزرگداشت و ترحیم حجت الاسلام میرشمسی، قدرشناسی و ارادت این مردم به مکتب اهل بیت(ع) و روحانیت مخلص را نشان می دهد.

  1. مرتضی گفت:

    شهادت می دهم که بدی از او دیده نشد. خدایش رحمت کند و این روضه خوان اباعبدالله را مجاور مولا کند.

  2. انسان های خدمتگزارهمیشه برای جامعه مورد احترام بوده وخواهند بود این برادر عزیزهم ازبندگان مخلص خدا ومعلمین ارزشمند این شهربودند که برای رضای خدا تلاش میکردند.برایشان غفران الهی ورحمت واسعه ایزد منان راخواستاریم خداوند رحمتشان کند.ازمدیریت سایت ارزشی پونه زارهم به خاطر ارج نهادن به علم وعالم نهایت سپاس راداریم.

  3. رحلت روحانی عالیقدر مرحوم مغفور جناب حجت الاسلام و المسلمین کربلایی محمد میر شمسی ، امام جماعت مدارس فریدونشهرکه بر اثر سانحه رانندگی دار فانی را وداع گفتند را به عموم مردم شریف فریدونشهر- مدیر محترم و اساتید ارجمند حوزه علمیه حضرت ولی عصر و ارادتمندان و علاقمندان ایشان بالخصوص خاندان مکرّم ایشان و روحانیت شهرستان تسلیت می گوییم. از خداوند متعال علوّ درجات و رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسئلت می کنم.
    معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر

  4. با یلام و احترام
    رحلت ایشان را تسلیت عرض می نمایم .
    اگر تصاویری از این مراسم دارید بار گزاری نمایید . با تشکر

  5. رحمت ورضوان خدا براین شیعه مخلص وعاشق ماجز عشق به اهل بیت علیهم السلام واخلاق نیک وتواضع وخدمت در جهت تبلیغ مرام وفرهنگ دینی ازایشان سراغ نداریم .

  6. سلام حاج اقای گشول اسمشون مجید است نه احمد

  7. آقای میر شمسی فردی آگاه به مسایل روز و اردت خاصی به اهل بیت (س) بود . خدایش رحمت کند .

Go to TOP