چاپ خبــر
فرماندار فریدونشهر مطرح کرد:

فریدونشهر آماده برگزاری جشنی بزرگ/کاندیداها از جشن‌های دهه فجر سوءاستفاده نکنند

ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان فریدونشهر به منظور برنامه ریزی های لازم برای این ایام برگزار شد. افتتاح جاده برف انبار-فریدونشهر از مهمترین برنامه های افتتاحی این ایام است.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، با نزدیک شده به ایام الله بهمن ماه، ستاد بزرگداشت دهه فجر در فریدونشهر به ریاست فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری و با حضور روسای ادارات و ارگان ها در قالب 13 کمیته تشکیل حلسه داد تا برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم برای برگزاری 38مین جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران صورت پذیرد.

DaheFajr001

در این جلسه فرماندار فریدونشهر با بیان این که انتخابات موجب تضمین انقلاب و دوام دست آوردهای آن است از مسئولان خواست این جشن ها همچون سال های گذشته باشکوه برگزار شود و مسئولان مراقب باشند اینگونه تصور نشود هدف از بزرگداشت این ایام بهره برداری انتخاباتی است. ناصر اسدی ضمن گرامی داشتن ایام دهه فجر آن را نشانه اقتدار اسلام خواند.

سرگرد علی سبحانی، فرمانده نیروی انتظامی فریدونشهر، هم در این جلسه با بیان این که تبلیغات کاندیداها پیش از مهلت قانونی تخلف محسوب می شود از مسئولان خواست مراقب باشند جشن های دهه فر منجر به جو انتخاباتی نشود.

در این جلسه پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر برشمرده شدند که مهمترین آن ها جاده برف انبار-فریدونشهر و افتتاح پنج باب منزل مسکونی ساخته شده توسط کمیته امداد برای افراد تحت پوشش است. برگزاری مسابقات ورزشی در رشته ها و رده های مختلف، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، برگزاری همایش ها و جشن ها، دیدار با خانواده های شهدا و عطرافشانی گلزار شهدای فریدونشهر و گلزار شهدای روستاها از برنامه های تصویب شده در این جلسه برای دهه مبارک فجر است.

جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 94 از روز دوشنبه 12 بهمن ماه تا پنجشنبه 22 بهمن ماه با عناوین زیر نامگذاری شده است

ردیف تاریخ ایام هفته عنوان روز
1 94/11/12 دوشنبه انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری
2 94/11/13 سه شنبه انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، همدلی و همزبانی دولت و ملٌت
3 94/11/14 چهارشنبه انقلاب اسلامی، نهضت علمی، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی
4 94/11/15 پنجشنبه انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد، شهادت
5 94/11/16 جمعه انقلاب اسلامی، وحدت امت اسلامی، عدالتخواهی و

حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)

6 94/11/17 شنبه انقلاب اسلامی، تحکیم بنیان خانواده، جوانان و

سبک زندگی ایرانی اسلامی

7 94/11/18 یکشنبه انقلاب اسلامی، معنویت گرایی، حاکمیت ارزشها،

 فرهنگ و تمدننوین اسلامی

8 94/11/19 دوشنبه انقلاب اسلامی، آمادگی دفاعی، امنیت همه جانبه، اقتدار و

عزت منطقه ای و بین المللی

9 94/11/20 سه شنبه انقلاب اسلامی، الهام بخشی، حمایت از جبهه مقاومت و

مبارزه با تروریسم بین المللی

10 94/11/21 چهارشنبه انقلاب اسلامی، دشمن شناسی، استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ دشمن
11 94/11/22 پنجشنبه انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی

کمیته اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت دهه فجر متعاقبا برنامه زمان بندی جشن ها و برنامه های شهرستان در این دهه را منتشر خواهد کرد.

Go to TOP