چاپ خبــر
در راستای توسعه نقاط گردشگری شهرستان؛

پیست اسکی فریدونشهر آنلاین شد/تجهیز پیست به اینترنت Wi-Fi

به منظور تامین امکانات رفاهی بیشتر برای گردشگران و ورزشکاران پیست اسکی فریدونشهر به اینترنت وای فای مجهز شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار ، به همت هیات اسکی شهرستان فریدونشهر مهمترین ورزشگاه زمستانی استان اصفهان به اینترنت پرسرعت بی سیم (Wi-Fi) مجهز شد تا گردشگران و اسکی بازان بتوانند لحظات لذت بخش زندگی خود را به صورت آنلاین با دیگران به اشتراک بگذارند.

با تجهیز پیست اسکی فریدونشهر به اینترنت Wi-Fi، امکان ثبت رکوردهای ملی و بین المللی رشته های مختلف اسکی، امکان برقراری تماس تصویری و صوتی، امکان نصب دستگاه POS، امکان نصب دوربین های کنترل از راه دور و … در این پیست فراهم شد.

این اینترنت توسط بخش خصوصی و با استفاده از فناوری روز دنیا در انتقال دیتا به شکل بی سیم انجام شده است. از طریق این فناوری انتقال اینترنت به تمام نقاط محروم از این ابزار مورد نیاز، با صرف کمترین زمان و هزینه ممکن میسر است.

از نکات بارز اینترنت Wi-Fi پیست اسکی فریدونشهر پوشش دهی رضایت بخش در جای جای محدوده پیست است که امکان اتصال تلفن های همراه را در محدوده پیست به اینترنت پرسرعت فراهم کرده است.

  1. ح گفت:

    خدا به داد سرعتش برسه

  2. سپیده گفت:

    شرکت شهاب رایانه است

  3. من از اینترنت وایرلسش استفاده می کنم سرعتش چند برابر مخابراته
    اینترنت مخابرات ما را کشت این قطع قطع میشد

  4. نصری گفت:

    اون هفته که مهندسینش داشتند روش کار می کردم اجازه دادند من به اینترنتشان وصل شوم سرعتش فوق العاده بود انتظار نداشتم تو بیایان های یه شهرستان سرعت اینترنتی بیشتر از خود شهر اصفهان را مشاهده کنم

  5. احسان گفت:

    سلام
    يه شركتي هم تازگي ها مجوز هايي از فرمانداري گرفته قرار هست بياد تمام روستا هاي اطراف را اينترنت بي سيم بده با سرعت بالا . ميگن اولين روستا قرار هست سيبك باشه . تا 6 ماه هم مجاني ميده . اشم مدير عاملش اقاي مهندس پاشايي هست .

Go to TOP