چاپ خبــر
در جشن انقلاب؛

جهادکشاورزی و کمیته امداد پرچمداران افتتاحیه‌های سومین روز دهه فجر در فریدونشهر

پنج باب منزل مسکونی ساخته شده توسط کمیته امداد برای افراد بی بضاعت و پروژه های آبیاری تحت فشار اداره جهاد کشاورزی در سومین روز دهه فجر در فریدونشهر افتتاح شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، سومین روز از جشن های دهه فجر در شهرستان فریدونشهر به افتتاح پروژه های عمرانی کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره جهاد کشاورزی این شهرستان اختصاص داشت.

مسئولین شهرستان فریدونشهر 14 بهمن ماه در نمازخانه اداره جهادکشاورزی جمع شدند وبه طور متمرکز چند طرح آبیاری تحت فشار در مزارع فریدونشهر را که با  اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 800 میلیون ریال و با کمک تسهیلات بانک کشاورزی اجرا و به بهره برداری رسیده است، افتتاح کردند.

تغییر رویه کشاورزی از شکل سنتی به شکل های علمی تر و به روزتر به منظور مصرف کمتر منابع از جمله آب و افزایش بهره وری و راندمان در دستور کار اداره جهاد کشاورزی قرار دارد و در سال های اخیر شاهد اجرای این رویه و انجام پروژه های مختلفی در این راستا بودیم. پروژه های مورد افتتاح جهاد کشاورزی در سومین روز دهه فجر هم با هدف جلوگیری از اتلاف آب و استفاده بهتر از منابع به انجام رسیده است.

بعد از افتتاحیه های جهاد کشاورزی، مسئولین به روستای سیبک رفته تا ضمن بازدید از معدود پروژه های عمرانی کمیته امداد یکی از واحدهای مسکونی ساخته شده توسط این ارگان برای افراد بی بضاعت و ناتوان را به نمایندگی از پنج باب واحد مسکونی ساخته شده توسط این اداره در سال جاری افتتاح کنند.

کمیته امداد امام خمینی(ره) تنها 22 روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به فرمان امام راحل تاسیس شد تا به عنوان ارگانی حمایتی در کمترین زمان ممکن التیامی  بر محرومیت های غیرقابل باوری که اشرافی گری های سلسله پهلوی و بی توجهی های به مناطق محروم و دورافتاده باشد.

  1. زمستون – افتتاح طرح آبیاری – نمارخانه –
    جالبه

  2. نام پروزه رااعلام نکردید کدام مزارع آبیاری بارانی شده

  3. دولت ومسؤلین شهر گفتی …….؟
    به استثنای آنهائیکه شبانه روز با ارائه خدمات به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
    فقط پرستیژحفظ کنند و بخشنامه دیکته شده ویا درخواستهای مردم را پاراف کنند.
    صبح به اداره رفته ………وبعدازظهر به منزل برگردند. وزندگی او تکرار ….تکرار
    نه طرح توسعه جدید ی .نه ایده ونظر جدیدی.نه زندگی پویایی.نه جلسه ای با نخبگان که فرزندان همین شهرستانند. نه مشورت با صاحب نظران .نه استفاده از تجربیات افراد موفق در سایر نقاط کشور.
    منتظرندبازنشسته شوند وبه کلان شهر اصفهان کوچ کرده وخود را ازکا ر افتاده اعلام کند.
    هیچ راهکار وکار کارشناسی برای درخواستهای مردم نمی دهند.
    آیا فرهنگ سازی برای یکپارچه کردن اراضی انجام دادند؟
    آیا برای بیابانهای که از نظر مکانیزه قابل کشت وباغداری نیستند کاشت جنگلهای مختلف را مانند بلوط و…. آزمایش و اجرا کردند .
    کدام طرح شما راپشتیبانی می کنند؟تا یک نفر مخالف برای اجرای طرح شما پیدا شد .پرونده شما مختومه می شود .در صورتیکه با رایزنی ومشورت همه را وادار به فعالیت اقتصادی کنند . راه حل ارائه دهند.
    آیا می دانیدکاشت یک هکتار گل محمدی بطور سنتی ۳تن وبه صورت مکانیزه ۸تن گل می دهد.وهر گیلو گل تازه تا ۱۵۰۰۰تومان بفروش می رود ؟ چقدر گردشگر جذب می کند؟
    آیا می دانید هر کیلو اسانس گل محمدی که از یک هکتار برداشت می شود ۸۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان ارزش دارد؟
    چقدر ما می توانیم محصول ارکانیک تولید کنیم ؟وبه قیمت عالی صادر کنیم؟
    اگه فقط آب چشمه بابا احمد را به اراضی سرداب ومیدانک ها ونهضت آباد انتقال دهند ببین چه شاهکاری می شود؟
    پس قطره قطره آب منطقه وذره ذره خاک منطقه ارزش دارد. افلا تعقلون

  4. چهار ریال وام دادید به بنده خدا . خدا تومان ازش خواهید گرفت .و تو این سر زمستانی و بیابان برفی کدام مزرعه و باغی ابیاری شده که حالا به عنوان طرح ملی دارید افتتاش میکنید . اخه یک چیزی بگید که با عقل جور در بیاد . سال به سال سر موقشم جهاد…. ولش کن دمتون گرم .بابا قبوله

Go to TOP