چاپ خبــر
فعالیت‌های فرهنی و هنری اداره ارشاد اسلامی در دهه فجر؛

از ورک شاپ نقاشی و مسابقه عکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تا دعوت به تئاتر جنگ شادی

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در دهه فجر برنامه های متعدد فرهنگی و هنری را در سبد اجرای خود قرار داده است که در آن از نمایشگاه جشنواره جابر بن حیان تا نمایش فیلم های روز کشور در پرده سینما به چشم می خورد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، در میان افتتاحیه های متعدد دهه مبارک فجر که توسط ادارات و ارگان های مختلف شهرستان برگزار می شود، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اما به روال هر سال خود تلاش کرده است تا با حمایت از گروه های فرهنگی و هنری، سهمی در شادی های جشن انقلاب ملت داشته باشد.

*تئاتر و سینما

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونشهر در گفتگو با خبرنگار پونه زار از اجرای ده شب تئاتر جنگ شادی از ساعت 18 تا 20 در سالن اجتماعات این اداره خبر داد و اظهار امیدواری کرد مردم با مشاهده این تئاتر لحظات مفرحی را طی کنند.

نورمحمد رحیمی از نمایش فیلم های روز سینماهای بزرگ کشور در سینمای فریدونشهر سخن گفت و اظهار کرد: علاقمندان می توانند برای تماشای فیلم های «شاهزاده روم» و «جامه دران» در روزهای زوج از ساعت 16 تا 18 در سینما حضور پیدا کنند.

*وبلاگ نویسی و محفل شعر

وی همچنین از فعالان فضای مجازی دعوت به عمل آورد تا با مراجعه به اداره فرهنگ  ارشاد اسلامی فریدونشهر در مسابقه وبلاگ نویسی این اداره با سه موضوع «فجر»، «انقلاب اسلامی» و «انفجار نور» شرکت کنند و با ارائه آثاری فاخر از جوایز نفیس بهره مند شوند. این مسابقه تا 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد از علاقمندان دعوت کرد در ورک شاپ طراحی و نقاشی در ساعت 10 صبح روز 18 بهمن حضور پیدا کنند. رحیمی برگزاری دو محفل شعر را هم در دستور کار این اداره در دهه فجر بیان کرد؛ شب شعر فجر با حضور شاعران برجسته منطقه در شام 21 بهمن ماه و محفل شعری دیگر در ساعت 10 صبح روز 17 بهمن.

*نمایشگاه طرح های جابر بن حیان

در ایام الله دهه فجر نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبان 131 طرح برتر دانش آموزی شرکت کننده در جشنواره جابر بن حیان از 110 واحد آموزشی شهرستان است. جشنواره جابر بن حیان یک رقابت علمی بین دانش آموزان دوره ابتدایی است که در آن طرح های علمی دانش آموزان در قالب نمایشگاه های علمی ارائه و داوری می شود.

Go to TOP