چاپ خبــر
به مناسبت ایام الله دهه فجر؛

مسیر توسعه برف انبار در برابر مسئولین

مسئولین فریدونشهر با حضور در شهرداری برف انبار علاوه بر افتتاح ساختمان شهرداری برف انبار در جریان پروژه های انجام شده این شهرداری در سال ۹۴ قرار گرفتند.

 به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار ، در حضور فرماندار فریدونشهر و دیگر مسئولین این شهرستان، پروژه احداث و نوسازی ساختمان اداری شهرداری برف انبار افتتاح شد. علیمراد نعمتی در این مراسم، احداث و نوسازی ساختمان شهرداری را در راستای خدمت رسانی به مردم شریف برف انبار و توسعه و تحول در این شهر دانسته و گزارشی از پروژه های عمرانی شهرداری برف انبار در سال 94 ارائه داد.

 

احداث و نوسازی ساختمان اداری شهرداری، اجرای فاز اول پارک شهر برف انبار شامل تملک زمین و تهیه تهیه نقشه های اجرایی، اجرای پروژه جوی و جدول به طول 800 متر، اجرای 12500 تن آسفالت معابر شهری در سطح 82 هزار متر مربع شامل آسفالت بلوار امام خمینی(ره)، بلوار شهید خدامراد یبلویی، خیابان شهید گل محمد یبلویی، معابر و کوچه های سطح شهر، اجرای 3320 متر جدول با کانیو و زیباسازی دیوارهای اطراف گلستان شهدای شهر از جمله فعالیت های شاخص شهرداری برف انبار در سال جاری ذکر شد.

shahrdari2_001

 

شهر برف انبار در 15 کیلومتری شهر فریدونشهر واقع شده است که در سال 1382 از ترکیب دو روستای خمسلو و سنگباران به وسعت 400 کیلومتر مربع و با جمعیت حدود شش هزار نفر در تقسیمات جغرافیایی وزارت کشور به عنوان شهر شناخته شد. خاک حاصلخیز این منطقه برای کشاورزی از شهرت بالایی برخوردار است و قرار داشتن در مسیر ارتباطی فریدونشهر، این شهر را تا حدودی محل عبور تمام مسافرین و گردشگران فریدونشهر کرده است.

 

Go to TOP