چاپ خبــر
در راهپیمایی 22 بهمن؛

مردم فریدونشهر بار دیگر ثابت کردند پای انقلاب ایستاده‌اند/تصاویر

مردم شهرها و روستاهای فریدونشهر از گرج و لر و ترک و فارس و ارمنی بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن به همگان نشان دادند پای اسلام و انقلاب و رهبری ایستاده اند.

  1. باسلام ودرود برفرماندار عزیز شهرستان فریدونشهر وباتبریک وبزرگداشت به مناسبت بزرگترین بهار آزادی این عزت وجاودانگی بر ملت ایران به ویژه مردم فریدونشهر:( لر،گرج،ترک،فارس وارامنه) مبارک باد.

  2. با سلام ودرود بیکران به روان مطهرشهدا ی انقلاب اسلامی وباسلام برامام جمعه محبوب حجت الاسلام غفاری وباسلام وخسته نباشید به جناب سرهنگ سروش که واقعا فرمانده فعال وزحمت کشی می باشند .این عیدبزرگ رابه ملت ایران به خصوص مردم شهرستان فریدونشهر تبریک وتحنیت عرض می نمایم. انشاالله آماده بشید برا هفت اسفند تادشمنان این انقلاب سکته بزنن

  3. درود خداوند به ارواح گرانقدر شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای شهرستان فریدونشهر ، واین روزخجسته رابه فرماندارمعزز شهرستان ومردم خونگرم شهرستان که حماسه آفریدند تبریک می گویم

  4. tavazoei گفت:

    سلام ممنونم زیبا بود

  5. سلام متاسفم که همیشه عکسها وگزارشات راهپیمایی بزرگ مردم شریف فریدونشهر به گونه ای بسیار ضعیف برای استان مخابره می شود مثل گزارشات هواشناسی که دماسنجها دمای 17درجه زیر صفر را نشان می دهند ولی گزارش ارسالی مثلا 8درجه زیر صفر رابیان می کند ومسئولین بدانند که این گزارشات ضعیف روزی دامن مردم رامی گیرد مثل همان مسئله اقلیم بندی گاز که به مدت یکسال حق مردم راپایمال کرد وبا چقدر دوندگی وزحمت توانستند این مسئله را حل کنند .

  6. درود بر مردم ولایت مدار فریدونشهر

  7. اميد واريم كه مسئولين نيز حضور مردم عزيز فريدونشهر را ببينند و جهت رفع مشكلات شهرستان بخصوص بيكاري جوانان عزيزمان چاره انديشه كنند تا به قول امام جمعه عزيز كم كاري و سوء مديريت مسئولين كه باعث مهاجرت جوانان از شهرستان ميگردد را با توهين به اقوام پاسخ ندهند.

  8. صداقت وهمت امام جمعه فریدونشهردراحقاق حقوق محرومین این شهرستان باید الگوی مسئولین قرارگیرد.

  9. جدیدی گفت:

    خروش مرگ برآمریکای شهرستان غیورفریدونشهر محرومترین نقطه کشورباید سرمشق همه دولتمردان باشد.

  10. اون یه عکسه قشنگ بود هنوز میگه “مرگ بر شاه “

  11. سلام چرا از دوچرخه سواري كه حامل پيام صلح و دوستي بود خبر نداريد

Go to TOP