چاپ خبــر
به پاس زحماتشان؛

یک روز با محیط‌بانان فریدونشهر/تصاویر

با فرا رسیدن فصل بهار و ذوب شدن برف‌ها، طبیعت و جانوران از خواب زمستانی بیدار شده و حیات پیدا می‌کنند. اما این چشمان هشیار و تیزبین محیط‌بانان است که اکوسیستم فریدونشهر را از گزند سودجویان در امان نگه می‌دارد.

 

پی‌نوشت: محیط بانان زحمت‌کش فریدونشهر راضی به انتشار این تصاویر نبودند اما از آن‌جا که رسالت رسانه‌ای پونه زار انعکاس تلاش‌ها و زحمات کسانی است که برای رضای خدا و برای خلق خدا کار می‌کنند، اجازه انتشار این تصاویر را از ایشان گرفتیم. محیط بانانی که بدون تعطیلی و شب و روز، گاه قبل از طلوع خورشید به دامن طبیعت رفته و حتی تا طلوع بعدی در طبیعت سپری می‌کنند. محمد میکلانی و عباس نجفی حافظان میراث ما برای آیندگان هستند.

  1. جناب پونه زار این عکس ها را کی گرفتی
    طبیعت خوب سرسبز است ؟؟؟؟ انگار که فصل زمستان است بگو زمستان محیطبانان فریدونشهر چه کار می کنند؟

  2. خدا قوت
    مرحبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبابه دوستداران کره زمین

  3. باسلام
    اززحمات شبانه روزی این گروه فداکارحفظ محیط زیست نهایت قدردانی راداریم.وبرایشان آرزوی موفقیت داریم.

  4. محیط بان گفت:

    پونه زار از اینکه زحمات همکاران در شهرستان فریدونشهر را منعکس کردید بسیار سپاس گزارم تصاویر بسیار جالب بود.خسته نباشید

  5. با تشکر از زحمات مهندس میکلانی و همکاران گمنام ایشان .من یکی از دوستداران محیط زیست میباشم و می خواستم بطور افتخاری با محیط زیست همکاری نمایم و با مراجعه برای دریافت کارت افتخاری که موفق نیز نشدم اما متاسفانه چند روز بعد همه شکار چیان متوجه ای قضیه شده بودند و بنده را مواخذه و گله مند بودند …. در صورتی که با هیچ کس غیر از محیط زیست موضوع را در میان نگذاشته بودم لطفا توضیح بفرمایید…..

  6. با سلام خدمت شما بزرگوار لطفا جهت برسی موضوع به اداره محیط زیست مراجعه فرمایید در خدمت شما هستیم ،و با سپاس از لطف تمامی دوستداران محیط زیست که ما را یاری میکنن تا بتوانیم امانت دار خوبی برای آیندگان باشیم

  7. رفیق گفت:

    از زحمات کلیه پرسنل های محیط بان ونیز از سایت پونه زار کمال تشکر راداریم.خدا قوت عزیزان فریدونشهر.خداقوت مردان خدا

  8. مومني گفت:

    با تشكر از زحمات جناب مهندس ميكلاني و مهندس عباس نجفي

Go to TOP