چاپ خبــر

اعزام دانشجویان گرجستانی به اردوی راهیان نور

۱۴ نفر از دانشجویان گرجستانی که در رشته خبر تحصیل می‌کنند، همراه با اردوی راهیان نور عازم مناطق هشت سال دفاع مقدس شدند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، هیأت رسانه‌ای متشکل از 14 دانشجوی خبر دانشگاه های گرجستان که به همت رایزنی فرهنگی کشورمان به ایران آمدند، با اردوی راهیان نور عازم مناطق هشت سال دفاع مقدس شدند.

این افراد از روز چهارشنبه 19 اسفند عازم مناطق عملیاتی استان خوزستان شدند و علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی جنوب از مناطق فرهنگی این استان نیز بازدید خواهند کرد.

هدف از این برنامه، معرفی دستاوردهای علمی کشورمان و استفاده از ظرفیت‌های موجود در تعمیق روابط دو کشور است.

هیأت رسانه‌ای گرجستان روز دوشنبه با حضور در دانشکده خبر، از بخش‌های مختلف از جمله کتابخانه، کافه خبر، استودیو گویندگی و اتاق نور بازدید و در کارگاه آموزشی و تخصصی نیز شرکت کردند.

موضوع کارگاه، نقش برنامه‌ریزی و مدیریت خبر در تعامل بیشتر رسانه ها (سطح بین‌المللی و منطقه‌ای) با حضور محمد‌تقی روغنی‌ها مدیر عامل مؤسسه ایران برگزار شد.

در این کارگاه درخصوص اهداف رسانه، نقش خبرنگاران، اهمیت برقراری مستمر بین کشورها و نقش افکار عمومی و همچنین تاثیر رسانه‌ها در اقتصاد و فرهنگ و سیاست مطالبی بیان شد.

  1. پونه زار به تو چه که دانشجویان گرجستانی می خواهند بروند خوزستان. آیا آمده اند از شهر تو بازدید کنند فقط به خاطر اینکه گرجند این خبر را زدی

    • عزیز صرف دانشجوی خارجی بودن درراهیان نورمهم است نه گرجستانی بودن.

    • d.m گفت:

      نشر دستاوردهای جنگ تحمیلی و نشان دادن مجاهدتها و رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس به جهان وظیفه تک تک ما ایرانیان مسلمان است. در این راه گرجیان ایران می توانند قسمتی از جهان (گرجستان)را پوشش دهند.این یک ظرفیت است نه نقص و ضعف.حال بماند که افرادی مثل شما به خاطر تعصبات بی جا توان شنیدن بعضی از حقایق را ندارند.امیدوارم کمی منطقی تر باشید.

  2. آقای همشری اگه مشکلی با خبر ها داری نیا تو سایت پونه زار برا دیدن خبر ها ، تو همه خبر ها اولین نظر مال شماست که ایراد و اشکال میگیری ، پونه زار عزیز خیلی ممنون از خبر هایی که میزاری

  3. واقعا جای تعجب دارد مگر این خبر چه خسارتی به بقیه هموطنان می رساند گرج وسایر اقوام همه محترم وعزیزند وقابل احترام خواهشمندم جهت جلوگیری از نفاق وخسران متحد باشیم وهمدیگر راتحمل کنیم چه بخواهیم یا نخواهیم همه ایرانی هستیم ودوستدار همدیگر وپیشرفت در سایه اتحاد است پس قدر همدیگر وقدرنعمت امنیت را بدانیم ممنون از تمامی اقوام عزیز هموطن وهمشهری

  4. :) گفت:

    حالا رفتن راهیان نور که چی بشه؟؟؟؟؟

  5. فسيرو ا في الارض فانظرو ا….
    جهان گردی هدفدار وبازدید توأم با اندیشه ،بهترین کلاس برای تربیت انسان هاست.

  6. جهادگر گفت:

    حضورخارجیان دراردوهای راهیان نورباعث رساندن صدای مظلومیت ایران درجنگ تحمیلی وآشکارشدن دست استکبارجهانی است واین ازارزشهاست ،نمی دانم چرابعضی ازهموطنان اینطور فکر میکنند .حال اگرکمی منصفانه قضاوت کنیم که بهتراست برادر.

Go to TOP