چاپ خبــر
مدیر شرکت مسافربری مسیر فریدونشهر-تهران:

ساعت حرکت اتوبوس‌های تهران به 22 تغییر پیدا کرده است

مسئول شرکت مسافربری مسیر فریدونشهر-تهران با اشاره به تعداد کم مسافران و درآمد پایین این خط، تغییر ساعت اتوبوس‌های این شرکت را وابسته به تغییر ساعت خط تهران در پایانه‌های داران و بوئین میاندشت دانست.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، مدیر شرکت مسافربری مسیر فریدونشهر-تهران در گفتگو با خبرنگار پونه زار از تغییر ساعت اتوبوس‌های مسیر فریدونشهر-تهران به ساعت 22 از یازدهم همین ماه خبر داد و علت حرکت اتوبوس‌های این شرکت در ساعت 21 بعد از این تاریخ را کم بودن مسافران فریدونشهری این خط دانست.

بهروز احمدی در پاسخ به علت عدم تغییر حرکت اتوبوس‌ها از ساعت 21، به کم بودن مسافران این خط در فریدونشهر اشاره کرد و گفت: ما برای رساندن مسافر به مقصد گاهی مجبوریم اتوبوس شرکت را برای دو یا چند مسافر حرکت دهیم و اگر اتوبوس را ساعت 21 حرکت ندهیم، نمی‌توانیم مسافران داران و بوئین میاندشت را سوار کنیم لذا یا باید اتوبوس 400 میلیونی شرکت با هزینه‌های خاص خود را با دو مسافر به تهران ببریم و یا این که این خط را تعطیل کنیم.

وی اظهار کرد: در صورتی که پایانه‌های داران و بوئین میاندشت ساعت حرکت اتوبوس‌های خود را عقب بیاندازند پایانه فریدونشهر آمادگی دارد باز هم ساعت حرکت اتوبوس‌های فریدونشهر-تهران را عقب تر ببرد.

مدیر این شرکت اتوبوسرانی با اشاره به سابقه 32 ساله این شرکت در حمل مسافران مسیر فریدونشهر-تهران، از شرکت‌های مسافربری نام برد که مدتی در این مسیر فعالیت کرده و بعد از چند ماه، آن را به دلیل به صرفه نبودن رها کردند. احمدی بقای شرکت خود در این مسیر را نه خاطر درآمد اندک آن بلکه به خاطر راه انداختن کار مردم دانست.

وی همچنین بیان کرد: از این پس اتوبوس‌های این مسیر از مبدا تهران نیز با یک ساعت تغییر نسبت به گذشته یعنی از ساعت 21 به سمت فریدونشهر به راه خواهند افتاد.

گفتنی است به علت نیمه شب رسیدن اتوبوس فریدونشهر-تهران به مقصد، سال‌هاست درخواست‌های بسیاری برای تغییر ساعت حرکت این اتوبوس‌ها از سوی مردم بوده است که گویا رفع این مشکل به خدمت رسانی دوطرفه شرکت اتوبوس‌رانی و مردم بستگی دارد و همت مسئولین فرمانداری را در هماهنگ کردن پایانه‌های داران و بوئین میاندشت می‌طلبد.

  1. باسلام
    عدم هماهنگی مسئولین دراین سه شهرستان همیشه باعث خسارت بوده واین مساله باید بااقدام عاجل فرمانداری فریدونشهر پیگیری شودومامسئول مستقیم اورامیدانیم.

  2. کدوم ساعت 21؟؟؟ برید توو سایت شرکت نگاه کنید. ساعت حرکت رو زده 20. هیچ تغییری نکرده
    اینم لینکش :http://www.isit6.ir/Bus/Services/Search/11320000-21370000/%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D9%88%D9%86%D8%B4%D9%87%D8%B1

  3. Ali گفت:

    سلام در مورد حركت اتوبوس هاي اصفهان علي الخصوص ساعت شش صبح نيز گزارشي تهيه كنيد كه مسافران و برخي اوقات با خانواده و در سرماي زمستان بايد در خيابان بمانند و منتظر اتوبوس باشند.اگر امكان دارد از ترمينال حركت كند و با نظم و ترتيب مخصوصن روزهاي شنبه كه خيلي وضعيت بدي دارد.

Go to TOP