چاپ خبــر
ورزشی

تیم ملی کاراته به ترکیه می‌رود/ مشکلات مالی رفع شد

دبیر فدراسیون کاراته اعلام کرد تیم ملی کاراته ایران پس از رفع مشکلات مالی در رقابتهای کاراته وان ترکیه شرکت می‌کند.

به گزارش پونه زار و به نقل از خبرگزاری مهر :  تیم ملی کاراته طی سه ماه آینده باید در بازی‌های کشورهای اسلامی و همچنین مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند، به همین دلیل کادر فنی این تیم تلاش می‌کند تا در تورنمنتی بین‌اللملی و قبل از اعزام تیم به مسابقات رسمی، نفرات این تیم را مورد محک جدی قرار دهد.

محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته در خصوص حضور این تیم در مسابقات ترکیه به مهر گفت: پس از چندماه حضور در اردو لازم بود تا کاراته‌کاها توان خود را محک زده و با حریفان مطرح رقابت کنند. به همین دلیل تلاش خود را برای حضور تیم ملی بزرگسالان و امید در لیگ جهانی استانبول (کاراته وان) انجام دادیم و خوشبختانه مقدمات سفر با وجود تمامی مشکلات مالی فراهم شد. پس از نشست با کادر فنی و هیات رئیسه فدراسیون تصمیم گرفتیم تا تیم ملی در لیگ جهانی شرکت کند.

وی افزود: حضور در کاراته لیگ جهانی می‌تواند مقدمه خوبی به منظور آماده‌سازی برای حضوری قدرتمند در بازی‌های کشورهای اسلامی و در ادامه قهرمانی آسیا باشد. پس از لیگ جهانی دو هفته تا بازی‌های کشورهای اسلامی فرصت داریم و کادر فنی تیم ملی می‌تواند با محک زدن نفرات، نقاط ضعف موجود را در این مدت از بین ببرد.

دبیر فدراسیون کاراته در مورد تیم های اعزامی به این مسابقات تاکید کرد: تیم‌های کومیته زنان و مردان و کاتای انفرادی و تیمی مردان در ترکیه روی تاتامی می‌روند، تیم‌های نوجوانان و جوانان نیز در بخش دختران و پسران راهی مسابقات آزاد ترکیه خواهند شد. این رقابتها سالیان سال است به میزبانی ترکیه انجام شده و دارای سطح فنی مناسبی است و طی روزهای 15 تا 17 شهريور برگزار خواهد شد.

محسن آشوری در پایان گفت: مسابقات مهمی چون قهرمانی جهان و آسیا را در این رده سنی پیش رو داریم و نیاز است تا نفرات کم تجربه ما در چنین میدانی به میدان بروند. براین اساس پس از نشست با کادر فنی، صلح دیدیم که نوجوانان در این رویداد شرکت کرده و بر تجربیات خود بیافزایند.

Go to TOP