چاپ خبــر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر مطرح کرد؛

آنان که در جستجوی حقیقتند، اردوی راهیان نور را از دست ندهند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر، حضور در محل شهادت هزاران تن از شهدای کشور و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس را فرصتی مغتنم در عصر حاضر دانست که موجب ارتباط قلب انسان با حقایق می شود.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در گفتکو با پونه زار، از آغاز ثبت نام از عموم مردم برای اعزام به اردوهای راهیان نور در حوزه های مقاومت بسیج شهرستان فریدونشهر خبر داد.

سرهنگ دوم پاسدار احسان سروش کاشانی حضور در مشهدالشهدای ایران و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس را فرصتی گران بها دانست و افزود این حضور، باعث ارتباط قلب انسان با حقایق می شود. وی از جاذبه معنوی این مناطق سخن گفت و از همه جستجوگران حقیقت خواست حداقل برای یک بار تجربه حضور در این مناطق و اردوهای راهیان نور را کسب کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر به افرادی اشاره کرد که حتی مسلمان نیز نبوده و سخنی از ایثار و شهادت رزمندگان ما در دفاع مقدس نشنیده بودند اما به واسطه حضور در این مکان مقدس، از تفاوت آن با دیگر اماکن زمین سخن گفته و همین امر موچب ایمان آوردن بسیاری از ایشان به دین اسلام شد.

سرهنگ سروش در باب ارزش مناطق اردویی راهیان نور گفت: آن مناطق تنها شامل تلی خاک و چندین یادمان است و تلی خاک و چند سازه ساختمانی نمی توانند این  جذابیت را داشته باشند که سال به سال بر جمعیت بازدیدکنندگان این مناطق افزوده شود بلکه آن چه باعث شده سیل جمعیت در آستانه عید به سمت محل شهادت هزاران تن از مردم این سرزمین کشیده شود، جاذبه شهدا و خون هایی است که به خاطر پاسداری از مکتب خدا در آن سرزمین ریخته شده است.

گفتنی است اعزام اردوی راهیان نور فریدونشهر در تاریخ ششم و هشتم فروردین ماه و به مدت سه شبانه روز بوده و متقاضیان می توانند حداکثر تا روز چهارشنبه 26 اسفندماه برای ثبت نام به حوزه های مقاومت بسیج شهرستان فریدونشهر مراجعه کنند.

اعزام زائران مشهد الشهدای ایران در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور از حدود 20 سال پیش آغاز شده و به سبب استقبال فوق العاده مردم و اثرات بسیار این سفر معنوی، سال به سال در سطح گسترده تری صورت می پذیرد.

  1. باسلام
    زمان اجرای اردوها اصلاٌ مناسب نیست .کاش مثل سالهای قبل ،قبل ازعید برگزارمی شد.
    انشاءالله اردوی مناطق غرب راتابستان برگزارکنید.

Go to TOP