چاپ خبــر
در آستانه عید نوروز؛

راه اندازی سامانه رزرو اینترنتی بلیط سینمای فریدونشهر

مردم فریدونشهر از این پس می‌توانند از طریق سایت پونه زار،‌ از فیلم‌های روی پرده نقره‌ای سینمای فریدونشهر و سانس اکران این فیلم‌ها باخبر و نسبت به رزرو اینترنتی بلیط سینما اقدام نمایند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، طی توافق بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونشهر و سایت تحلیلی خبری فریدونشهر، پونه زار، مردم فریدونشهر از این پس می‌توانند از طریق این سایت از فیلم‌های روی پرده نقره‌ای سینمای فریدونشهر و سانس اکران فیلم‌ها باخبر و نسبت به رزرو اینترنتی بلیط سینما اقدام نمایند.

این طرح که همزمان با عید نوروز و اکران ویژه نوروزی سینمای فریدونشهر آغاز شده است، در راستای افزایش فعالیت‌های فرهنگی و سهولت رزرو بلیط توسط مردم انجام گرفته است.

گفتنی است در این طرح وجهی از متقاضیان دریافت نمی‌شود و تنها با ثبت نام متقاضیان، بلیط مربوطه برای ایشان رزرو می‌گردد. شهرستان فریدونشهر جزء اولین شهرستان‌های استان بود که نسبت به تجهیز سالن آمفی تئاتر خود به تجهیزات سینمای دیجیتال اقدام کرد و بالاخره بعد از چند سال تلاش مسئولین و پیگیری نماینده محترم مجلس موفق شد به این امکان دست پیدا کند و توسط وزین‌ترین اثر سینمایی کشور، فیلم «محمد رسول الله(ص)»، افتتاح شود.

در ایام نوروز پرده سینمای فریدونشهر با نور «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی کیا و فیلم برگزیده تماشاگران در جشنواره فیلم فجر روشن خواهد شد و بلیط‌های پنج هزار تومانی این سینما برای اکران در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبهبه فروش خواهد رسید.

علاقمندان برای رزرو اینترنتی این بلیط می‌توانند با سایت پونه زار به آدرس http://www.pounezar.ir مراجعه و بر روی گزینه «رزرو بلیط سینمای فریدونشهر» کلیک کنند.

  1. از مدیریت سایت پونه زاروتلاش مسئولین و پیگیری نماینده محترم مجلس جناب آقای اسفنانی به خاطر این فعالیت فرهنگی خوب تشکر وقدر دانی می شود .
    انشاء الله مسئولین به میمنت این کار فرهنگی فیلم «محمد رسول الله(ص)»،را بصورت رایگان در اختیار نوجوان شهرستان فریدونشهر قرار دهند.

Go to TOP