چاپ خبــر

هشدار آیت الله حیدری؛ انتقال آب از سرشاخه‌های خوزستان ممنوع

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص اجرای هرگونه طرح انتقال آب از سرشاخه های استان هشدار داد و گفت:منابع آبی سرشاخه های خوزستان نباید به دیگر استان ها منتقل شود.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از ایرنا، آیت الله محسن حیدری در سیزدهمین جشنواره استانی قرآن، عترت و نماز ویژه پسران دانش آموز استان خوزستان در شادگان گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی آب کشور، منابع آب سرشاخه‌های خوزستان نباید به خارج از استان منتقل شود و وقت آن است که مسئولان صدای مردم را بشنوند.
آیت الله حیدری با بیان پیامدهای ناگوار خشکسالی و تاثیر آن بر اقتصاد استان گفت: اینکه آب سرشاخه های استان به دیگر استان ها منتقل شود، خشکیدگی تدریجی تالاب های خوزستان نظیر تالاب شادگان، تالاب هورالعظیم و تالاب هویزه را به هرماه داشته است.
آیت الله حیدری با تشریح پیگیری های نمایندگان استان در مجلس خبرگان رهبری و رساندن فریاد رسای مردم استان در خصوص خشک شدن تالاب های خوزستان، گفت:تالاب های خوزستان از جمله تالاب شادگان در معیشت مردم تاثیر بسزایی دارد و حفاظت از این تالاب ها و حفاظت از محیط زیست از خواسته های بحق مردم این شهرستان است.

Go to TOP