چاپ خبــر

تصاویر دیده نشده از سفر تبلیغی مداح معروف به روستاهای محروم فریدونشهر با پای پیاده

این تصاویر حاج مهدی منصوری را در سفری که به منظور برگزاری مراسمات مذهبی به دورافتاده ترین روستاهای شهرستان فریدونشهر در سال 91 و 93 داشت، نشان می دهند. این مداح نابینا به علت محروم بودن این روستاها به ویژه روستای هیران از نعمت جاده، مسیر را با پای پیاده طی کرد.

  1. روستاهای بختیاری نشین فریدونشهر ،به علت حرگت امام رضا (ع) به مشهد وبه تبع آن عبور اهل البیت او از سرزمین بختیاری همگی شیعه مذهب هستند وبه اسلام عشق می ورزند ولی به علت صعب العبوربودن منطقه، مبلغان دینی کمتری به سرزمین رفته واطلاعات وآگاهی آنها از مسائل دینی کم است که باید حوزه علمیه ها کشور به این نکته توجه خاصی داشته باشند.

  2. سعید گفت:

    جناب آقای جدیدی الان این خبر به چه دردی میخوره؟؟ خواهشا یه کم به مشکلات و کمبودهای شهر بپردازید تا مسئولین محترم یه کم به فکر بیفتن،مشکلات شهر کم نیستن،به فکر اشتغال،به فکر بیکاری جوانان واین طور مسائل باشید بهتره،بد میگم؟؟؟؟؟؟

  3. محمود گفت:

    سلام.بانظرسعیدموافقم.اگه هم موضوع برای خبرنداریدخب یه کارتحقیقی بکنیدبه جای گذاشتن این اخبار

  4. ح گفت:

    سلام. جناب جدیدی کیفیت اخبار را فدای کمیت نکن.

    • نکته! گفت:

      فکر می کنم که دراین قسمت عین کیفیت خبر رخ داده .اماچرا؟
      برای این که این برادربامحدودیت جسمی وعدم توانایی(نداشتن چشم)راه روستای حیران رارفته که خیلی ازآدمهای سالم قادربه رفتن آنجا نیستند.این راآنهایی که به این روستا رفته اند می دانندحدود6الی 7ساعت پیاده روی سربالایی وخطرناک ،من یک باررفتم خیلی خیلی سخت بود.قبول ندارید تشریف ببرید تاببینید.
      اما نکته مهم:مسئولین زیادی دراین شهرستان فریدونشهرواستان ماتشریف دارند که نه این که نرفته اند حتی اسم این روستا راهم تاکنون نشنیده اندونمیدانندکه شایدتنها روستای کشوراست که ازتمام امکانات امروزی بی بهره است. بله نکته اینجاست.

  5. ح گفت:

    هیچ وقت سفر تبلیغی مشکلات عمرانی را حل نمیکنه

    • نام و نام خانوادگی گفت:

      چقدر کوتاه نظرانه…
      خب این میره مناطق محروم و مشکلات اونجا را می چشه بعد ده جا تو مرکز استان میگه این مناطق محروم باید بهشون رسیدگی بشه میره ده جا میگه اونجا چه مشکلاتی وجود داره

  6. saeed گفت:

    مجبور نبوده بره، رفته که چی؟ به چه درد روستاییان خورده؟

    • با سلام خدمت همه دوستان، درسته سفر فرهنگی تبلیغی ارتباطی با عمران روستا نداره ولی اینکه بگیم با این قبیل سفرها هیچ مشکلی از روستا و مردم حل نمیشه درست نیست و به نظر من قضاوت عجولانه و بدون اطلاع اصلا شایسته نیست، بنده چون خودم کاملا توی جریان سفرات این مداح با اخلاق و بی غل و غش بودم و از کم و کیف قضیه خبر دارم و جهت اطلاع همه دوستان عزیز باید عرض کنم جدای از بار معنوی و مذهبی سفر مذکور به چندتا از برکات عمرانی پس از این سفر اشاره می کنم
      1. ساخت قرقره (گرگر) جهت عبور از رودخانه به شیوه صحیح و اصولی توسط سپاه و خیرین
      2.رایزنی با اداره برق جهت تعمیر موتور برق چند خانوار و جایگزین کردن موتور برقهای فرسوده با نو
      3. رایزنی با اداره منابع طبیعی برای تعدیل و یا حذف جریمه ساخت خانه برای ساکنین روستای مذکور که واقعا از این موضوع رنج می بردند
      4. پیگیری شخص ایشون جهت احداث راه روستا و به نتیجه رسیدن و استارت خوردن این پروژه

Go to TOP