چاپ خبــر
به مناسبت روز زن؛

سینمای فریدونشهر امروز برای بانوان رایگان است

به مناسبت میلاد حضرت زهرای اطهر(س) و روز زن، بلیط سینمای فریدونشهر امروز برای بانوان رایگان و برای آقایان نیم بها خواهد بود. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونشهر مهلت ارسال آثار برای شرکت در مسابقه بزرگ عکاسی فریدونشهر را 30 فروردین ماه اعلام کرد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونشهر در گفتگو با پونه زار ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن، از اکران رایگان فیلم سینمایی بادیگارد در سینمای فریدونشهر برای بانوان و اکران نیم بها برای آقایان طی امروز چهارشنبه خبر داد.

نورمحمد رحیمی اظهار کرد: علاقمندان می توانند برای مشاهده این فیلم تحسین برانگیز ساخته ابراهیم حاتمی کیا که برگزیده فیلم فجر نیز شده است، جهت اکران ساعت 16 در سینما فرهنگ فریدونشهر واقع در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونشهر حاضر شوند.

وی سینمای فریدونشهر را مجهز به دستگاه های دیجیتالی روز دنیا دانست که با پیگیری ها و زحمات زیادی در شهرستان نصب شده است و شایسته است مردم نهایت استفاده را از این امکانات بکنند چرا که در صورت عدم استفاده، توجیهی برای نگه داشتن دستگاه سینمای دیجیتال در فریدونشهر باقی نخواهد ماند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونشهر همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه هفت سین های دست ساز در 15 فروردین ماه در این اداره، از متقاضیان شرکت در این نمایشگاه خواست، تصویر هفت سین خود را حداکثر تا 13 فروردین ماه به این اداره تحویل دهند. رحیمی گفت: به نفرات برگزیده هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

وی از مسابقه بزرگ عکس فریدونشهر نیز سخن گفت و از هنرمندان و عکاسان فریدونشهری خواست آثار خود با موضوعات طبیعت، ابنیه تاریخی، آئین های سنتی و مذهبی، فضای شهری و روستایی و فرهنگ اقوام را حداکثر تا 30 فروردین ماه به این اداره ارائه دهند. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونشهر از اختصاص جوایز نفیس به سه اثر برگزیده از این مسابقه خبر داد.

  1. فیلم از رضا عطاران بذارید . این فیلم های حاتمی کیا که هیچ جا ازش استقبال نمیشه میارید که چی . فیلم های غم و اندوه و سیاه نمایی .

    • کوروش گفت:

      محض اطلاعتون همیشه فیلم های حاتمی کیا بیشترین فروش را در گیشه های سینما داشته است. همین الان هم فیلم بادیگارد در بین همه فیلم های روی پرده سینما بیشترین فروش را تاکنون داشته است.
      من نمی دانم مردم می فهمند. چرا بعضیا این طور فکر می کنند؟

    • برادریاخواهر عزیز حاتمی کیا یک کارگردان حرفه ای جهانی است وارزش ساخته های او بسیار بالاست .شمای عزیز اگردوست نداری بدون اطلاع نباید قضاوت کنی .
      ولی عطاران یک بازیگر طنز است که به هیچ عنوان قابل مقایسه باهم نیستندوی دریک مصاحبه بیان داشته که حاضرم باهربی ادبی که شده مردم رابخندانم.ولی نمی داند که باهربی ادبی نمی شود مردم راخنداند واثرتربیتی بدی خواهد داشت.

  2. با سلام
    من این فیلم رادیدم واقعاٌ عالی است ،وسینمای دیجیتالی فریدونشهرخیلی زیباست،دستشان درد نکند دست اندرکاران ارشاد.حتماٌببینید.

Go to TOP