چاپ خبــر

اشتراک بازی های دیجیتالی بین چند دستگاه + آموزش

شما می توانید با استفاده از این ترفندها بازی های دیجیتالی PS4 را بین دوستانتان به اشتراک بگذارید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ همانطور که می دانید قیمت بازیهای Playstation 4 کمی بالاست، از این رو بسیاری از افراد رو به خرید بازیهای اشتراکی با دوستان خود می آورند.

کنسول نسل هشتمی  Playstation 4 این قابلیت را در اختیار کاربرانش قرار می دهد تا با خرید یک بازی دیجیتالی 2 کاربر امکان استفاده از آن بازی را به صورت همزمان داشته باشند.

بازی های دیجیتالی PS4 را بین چند دستگاه به اشتراک بگذارید + آموزش

شما قادر خواهید بود تا بازی‌های Playstation 4 را علاوه بر فیزیکی، به صورت دیجیتالی نیز تهیه کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا آنها نیز بتوانند از این بازی بدون نیاز به هیچگونه خرید دوباره ای، همزمان با شما استفاده نمایند.(توجه داشته باشید که اشتراک گذاری بازی‌ها تنها هنگامی مورد استفاده هستند که بازی را به صورت دیجیتالی تهیه کرده باشید).

به عنوان مثال شما بازی Fifa 16 را به صورت دیجیتالی تهیه کرده اید. حال کافیست تا با انجام تنظیماتی خاص، این قابلیت را به دوست خود نیز بدهید تا بتواند از این بازی بدون خرید اضافی استفاده نماید. با این روش می‌توانید هزینه پرداخت یک بازی را نیز بین خود و دوستتان تقسیم نمایید. از قابلیت‌های مهمی که این ویژگی به کاربران هدیه می دهد آن است که شخص دوم نیز می‌تواند به صورت کامل و آنلاین نیز از بازی بدون هیچ مشکلی استفاده نماید.
مرحله ۱:
برای این کار ابتدا می‌بایست با دستگاه دومی که قصد اجرای بازی بر روی آن را دارید، وارد اکانت  PSN خود شوید. سپس از قسمت تنظیمات Settings وارد بخش PSN شوید.
بازی های دیجیتالی PS4 را بین چند دستگاه به اشتراک بگذارید + آموزش
مرحله ۲:
سپس گزینه Activate as Your Primary PS4 را انتخاب کنید.
بازی های دیجیتالی PS4 را بین چند دستگاه به اشتراک بگذارید + آموزش
مرحله ۳:
در پنجره جدید Activate را انتخاب نمایید.
بازی های دیجیتالی PS4 را بین چند دستگاه به اشتراک بگذارید + آموزش
کار تمام است و شما می‌توانید حالا با دانلود فایل آن بازی از طریق کنسول دوم، به اجرای بازی مدنظر بپردازید. توجه داشته باشید که دیگر نیاز نیست کنسول دوم با اکانت شما وارد بازی شود، چرا که از این به بعد قادر خواهد بود با اکانت خود وارد بازی اشتراک گذاشته شده شود.
Go to TOP