چاپ خبــر
رييس کل دادگستری استان اصفهان خبر داد:

تصميم نهايی دادگاه تجديدنظر درخصوص حکم متهمان بيمارستان خمينی‌شهر

رييس کل دادگستری استان اصفهان گفت: حکم متهمان حادثه بيمارستان خمينی‌شهر در دادگاه تجديدنظر استان اصفهان، طرح و تصميم نهايی قضات این دادگاه اعلام شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از ایمنا، احمد خسروی وفا با اشاره به اعلام تصميم نهايی دادگاه تجديدنظر درخصوص حکم متهمان حادثه بيمارستان خمينی‌شهر، اظهار کرد: اين حکم، پس از صدور در دادگاه بدوی دادگستری شهرستان خمينی‌شهر با اعتراض متهمان آن، به دادگاه تجديدنظر استان اصفهان، ارسال و پس از رسيدگی، تصميم نهايی اعلام و حکم قطعی صادر شد.
وي افزود: حبس صادره از سوي دادگاه بدوي براي هر سه متهم اين پرونده در دادگاه تجديد نظر استان تأئيد وليکن نسبت به متهم رديف اول و دوم، شش ماه از 24 ماه قابليت اجرا داشته و 18 ماه آن به مدت يکسال تعليق شد؛ در خصوص متهم رديف سوم نيز سه ماه از 9 ماه حبس وي تأييد و شش ماه ديگر به مدت يکسال مورد تعليق قرار گرفت.
رييس کل دادگستری استان اصفهان درخصوص ايام تعليق حبس متهمان تصریح کرد: متهمان اين پرونده در ايام تعليق مجازات حبس، هر يک موظف به ارائه خدمات پزشکي و پرستاري روزانه حداقل به مدت 4 ساعت در يکي از مراکز بهداشتي و درماني و يا درمانگاه هاي وابسته به طرف قرارداد کميته امداد و يا سازمان بهزيستي ترجيحاً در شهر خميني‌شهر و در بخش کودکان اين مراکز به صورت رايگان شدند.
خسروی وفا ادامه داد: همچنين، متهمان موظف شدند گزارش عملکرد خود را نيز به واحد اجراي احکام کيفري دادسراي مجري حکم (خميني شهر) ارائه کنند.
وی تاکید کرد: بديهی است در صورتی که محکوم عليهم در مدت تعليق مجازات، مرتکب يکي از جرايم مذکور در ماده 52 قانون مجازات اسلامي شوند، و يا از انجام تکليف موصوف خودداری کنند، حسب مورد مطابق با مقررات موضوع ماده 50 و 52 قانون ياد شده در مورد آنها تصميم قضايي اتخاذ می‌شود.

  1. این حکم در مورد این متهمان که قلب هر انسانی را جریحه دار می کند بسیار ناچیز و اندک بودو زمینه تکرار این نوع فجایع هولناک را در جامعه اپیدمی میکند …..

Go to TOP